Lieve mensen van @home

Pagina: 1
Acties:

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Als jullie op de site aankondigen dat je nu extra ip adressen kan aanvragen, is het dan echt zo moeilijk om er even bij te zetten dat er een bedrag van 9,95 per ip per maand bij komt?

|:(

Verwijderd

Staat in de folder.

Kost je ook nog 25 piek aansluitkosten. Niet trouwens als je het NU regelt.

Dan krijg je ook tot Februari geen kosten voor de 2e lijn, maar dat schiet dus niet op ..

Verwijderd

ik heb het ervoor over, geen gezeik met servers en andere baggerzooi :) just a hubje en gaan met die rommel! 1:1 ftp'en dus via internet naar de andere bak blijft spookachtig sustained op 15 K :(

• Red devil
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:41
Op dinsdag 02 januari 2001 17:54 schreef pentagon het volgende:
ik heb het ervoor over, geen gezeik met servers en andere baggerzooi :) just a hubje en gaan met die rommel! 1:1 ftp'en dus via internet naar de andere bak blijft spookachtig sustained op 15 K :(
Ja lullig

trouwens, de 16k upload die je hebt, die wordt toch wel door 2 pcs gedeeld he? je kunt toch niet met 2x 16 k gaan uppen?

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Yupz, word gedeeld, en ik heb geen folder gezien, alleen op de website gelezen en daar stond niks over 10 piek per ip per maand.

Ik gaat gewoon een servertje neerplanten :9

• Apronex
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-04 18:06
dr staan veel meer dingen op de site van home waar geen flikker van klopt:(

Think! B4 u doing instead of doing b4 u think!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
Van pc1 naar pc2 ftp'en gaat met de 16kB/s max? Wellicht dat je dan ff een route moet adden op beide pc's (route /?) dat dat verkeer niet over de gateway gaat. Of extra ip# uit de private range toekennen (nt/2000).

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2025
Op dinsdag 02 januari 2001 17:54 schreef pentagon het volgende:
Je hebt geen gezeik met servers, maar je kunt maar met 15K gegevens uitwisselen tussen je computers! Dit spreekt alleen maar vóór gezeik met een netwerkje en tegen extra IP-nrs!! :)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Verwijderd

9,95?? Iemand zei tegen mij dat ze vanaf 2001 100 piek gaan vragen ( gast van de Regenboog waar we wat info over routers gingen halen ( heb nu constant ruzie met m'n zus wie wanneer mag internetten :( ))

Verwijderd

Welke vestiging ? :))
Pagina: 1