linksys wap54g games

Pagina: 1
Acties:

• Happy2000
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik heb hier momenteel een e-tech wireless router de wlrt03 als ik hier mee unreal tournament ga spelen online dan wordt mijn ping na een tijdje heel hoog soms wel 10000, nu heb ik de router er tussen weg gehaald en ik kan de hele avond goed spelen met een ping van rond de 45.
Dus de wireless router gooit roet in het eten.
Nu wil ik een linsys wap54g router kopen, maar wil eigelijk eerst weten als ik dan wel goed kan spelen online, heeft iemand hier ervaring mee ??????

Of wil wireless helemaal niet voor online games, of hebben jullie andere ideen voor een wireless router.

Reinder

Verwijderd

Je geeft iets te weinig informatie om zinnig antwoord te geven:
Afstand tussen wl nic en wl router.
Type wl nic.
Bevindingen wl nic met andere wl routers.

Dat laatste punt kan natuurlijk nogal lastig zijn als je niet aan een andere router kan komen om te testen maar het zou i.i.g. wel uitsluiten waar je probleem kan liggen.

Sowieso lijkt WL me niet ideaal om te gamen.

• Happy2000
  • Niet online
Ok hier nog even wat info

Wireless pcmcia kaart van e-tech WLPC05
Afstand tussen de router en laptop is +- 4 meter
kabel breedband internet

Tja heb verder geen andere router om te testen, weet ook niemand die zo'n ding heeft.
De hoge pings zijn van +- 10 seconden tot wel 1 minuut, het is net als de router vol loopt ofzo, daarna werkt het weer een tijdje goed en begint de elende weer.

Had gehoopt dat er meer mensen waren met zo'n router en problemen.

• CamU
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-03 20:40
De afstand is 4 meter, maar is dat met 2 muren ertussen of gewoon zonder met direct zicht op de router. Fungeert je verbinding normaal wel gewoon, dus als je wireless werkt maar niet aan het gamen bent? Wat geeft een ping naar bijvoorbeeld tweakers.net als je gewoon wireless aan het werk bent. Verder nog even in je TS: de wap54G is slechts een access point en dus geen router. Ik neem aan dat je de WRT54G bedoelde?

edit:

Oh ja, heb je tijdens het gamen nog andere programma's aanstaan, en dan met name bandbreedte slurpende programma's als torrents, streaming muziek etc?

[ Voor 17% gewijzigd door CamU op 11-11-2004 03:01 ]

* Workstation * / * Server * / * Laptop * / Monica: My motto is: "get out before they go down". Joey: "That is so not my mott

• Happy2000
  • Niet online
Als ik tweakers ping is het 12ms en ttl 247 en de tweede test was 20ms.
Er zitten geen muren tussen de router en de laptop heeft dus vrij zicht met de router.
En ik bedoel in derdaad de router en niet de accesspoint die ik dan wil kopen.

Als ik normaal internet heb ik nooit problemen dan lijkt alles hier gewoon snel te werken, het is dus alleen met unreal.

Heb trouwens nog wel een andere test kunnen doen met een smc router die ik ontvang met een signaal van 60% hierbij ligt de ping nog hoger met unreal tournament.

[ Voor 14% gewijzigd door Happy2000 op 11-11-2004 08:57 ]