Logitech Cordless Desktop gewoon of pro?

Pagina: 1
Acties:

• Mark_V
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
Ik wil binnenkort een Logitech Cordless desktop gaan kopen. Ik weet alleen nog niet welke, de gewone of de pro versie. De pro versie is maar 10 piek duurder, dus daar hoef je het niet voor te laten. Ook de muis van de pro versie is een stuk gaver. Het probleem zit hem in dat gebroken toetsenbord dat bij die pro zit. Ik heb nooit zo'n ding gehad en nou is mijn vraag, typt dat nog een beetje lekker?

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-03 07:53

Obi

Ik heb exact dezelfde vraag gepost een week of twee geleden, met ook de motivaties: het kleine prijsverschil, de coolere muis en de knik in toetsenbord.

Ik kreeg als antwoord van iemand die ook de "pro" heeft, dat een tienvinger tiepcursus niet errug lang duurt (ff een leer-proggie van het web trekken) en dat het dan toch wel errug relaxed is.

Ik weet dus nog steeds niet hoe het voor mij als twee-en-een-half-vinger tieper is... misschien krijg ik dat in deze threat te lezen...

Ik hoop dat je er iets aan hebt, ik vind de "pro" muis zelf wel veel relaxter.

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-12-2025
Ik heb de muis van de pro en die is extreem relaxt. Die niet-pro muis is erg klein en rond, vind ik erg lastig werken.

Dat toetsenbord is weer a-relaxt. Ik typ zelf met 9 vingers, eentje wil maar niet :), en dat gaat echt niet lekker, een normaal plankje tikt lekkerder. Ook zit de delete op een hele irritante plek, ik sla steeds op pagedown. Ook vind ik de spatiebalk niet lekker slaan, die gaat veels te stroef.

Probleem dus. Ik denk dat ik de niet pro koop en een losse Mouseman Cordless, en dan de niet-pro muis doorverkoop met de receiver van de mouseman. Alleen dan moet het wel allemaal samen werken. Dat ga ik dus eerste even uitzoeken.

Als je veel typt zou ik de niet-pro nemen. Als je veel muist zou ik losse spullen kopen.

• Dennism
  • Laatst online: 15:34
zo'n gebroken toetsenbord heb ik al een tijdje eerst een chicony ofzo, nu een MS natural Elite.

Het is even wennen, maar daarna wil je geen ander keybord meer.

• Ovide
  • Niet online
Ik werk op dit moment met het gewone cordless keyboard (dus niet de gebroken versie) en met de cordless mouseman (die van de pro versie). Werkt erg relaxt. Ik vind die gewone draadloze muis maar een onding en ik was de gewone mouseman al gewend, dus werd het deze combi.

Bij nader inzien had ik misschien beter de complete pro-set kunnen kopen aangezien ik dan goedkoper uit was geweest. Maar nu heb ik ze in twee keer gekocht, eerst het keyboard en later de muis, gevoelsmatig doet het dan minder financiële pijn. :)

Ik zit nu alleen met twee van die receivers op mijn buro, niet dat het me wat kan boeien, want het werkt perfect. Overigens heeft de hele set volgens mij ook twee receivers alleen dan ingebouwd in 1 kastje.

Als je met tien vingers kunt typen zou ik je gezien het geringe prijsverschil de pro-versie aanraden.

Btw, ik heb nu mijn oude mouseman ook nog aangesloten. Je hebt er normaal gesproken geen hol aan, maar voor de 3d-shooters werkt een draadje nog altijd een stuk relaxter.

• Mark_V
  • Laatst online: 06-06-2022
Ik typ wel met tien vingers, maar ik heb twee eigenaardigheden:

- de 6 EN de 7 typ ik met links, terwijl dat met rechts moet.
- de H typ ik met links, terwijl dat met rechts moet.

Nou gebruik je de 6 en 7 niet zo vaak, maar die H, daar zit ik behoorlijk mee.

Is er trouwens ergens een full grootte FOTO van de Pro, zodat ik hem eens goed kan bestuderen. In een winkel komen er nl. altijd lui op mij af die er NIETS maar dan ook NIETS vanaf weten en dat trek ik erg slecht.

En de Pro is zelfs goedkoper voor mij, want die kan ik om de hoek kopen (fl.208), en bij de gewone (iets onder de 200) komen nog verzendkosten. Je kan hem ook bij de Makro kopen; daar is hij deze week voor 195,- te koop, maar dan moet je weer een pas hebben.

Verwijderd

Je moet de Pro versie nemen, als ie tenminste te krijgen is. Ik ben al zo'n 4 maanden opzoek naar dat apparaat, nu is mij verteld dat ze'm 4 april binnenhebben. Maare de pro heeft die aerodynamische muis, werkt heel ok, en het toetsenbord is echt ontspannend om mee te werken, lekkere toetsjes en je handen rusten echt een stuk beter. Thuis nog normaal en opt werk natural keybord, je merkt het echt als je een tijdje typt

• jpm.lensen
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 29-08 18:37

jpm.lensen

2900Wp solar @roof

/me heb sinds kort de m$ natural pro, met mijn mouseman wheel erop aangezloten, ik als wel 10 vinger typer, vindt de knik erg lekker typen :) ook mijn muisje in toetsenbord, beter :)

en ffover de verkrijgbaarheid, ik heb de desktop pro zaterdag nog op de beverwijkse bazaar zien staan, dus.... :)

Phenom 9650 @ msi k9n sli-f v2/ 4096mb ddr2 ram/ SSD/ Club 3d ATi 5770/ AOC U2879VF/MacBook Pro Retina 13 i7/ pixel 7 pro/ LG OLED55C8PLA/ pioneer dv 77 home cinema/ surface pro en laptop en book 3

Pagina: 1