Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Simlock KPN

Pagina: 1
Acties:

• scenic20
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-09 15:24
Bij de Dixons staat op het moment de Siemens S55 telefoon in de aanbieding voor 89 euro met een KPN pre-paid pakketje erbij. Nou kan ik dus helemaal nergens vinden of er een Sim-Lock op zit. Ik heb even gebeld met de Kpn klantenservice, maar die weten het niet, of mogen het niet zeggen :? Beetje vreemd...

Maar goed, weet iemand of hier nou een Sim-Lock op zit? Ik heb namelijk sinds de oprichting van Ben (T-Mobile) een 30 minuten abbonnement van 15 gulden per maand. Als ik dit op zeg, en een nieuw neem dan kost het 10,50 euro per maand. Ik wil dus erg graag het oude abbonnement houden, aangezien de abbonementskosten daarvan niet worden verhoogd :). Het gaat mij dus puur om de telefoon. M'n Mitsubishi MD-30 (wie kent hem ;) ) Word inmiddels heel erg brak (accu zit met plakband vast, klemmetje stuk...)

Somewhere in Europe...

Verwijderd

Ik denk wel dat er simlock op zit.. op 9 van de 10 prepaid pakketten zit een simlock...

Kan je meestal wel laten verwijderen bij van die soort belwinkels etc..

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-11 12:24
Misschien een tip om in belgië te kijken, daar zijn volgens mij(weet het eigenlijk wel zeker) alle telefoon's simlock vrij. En dan hebben ze dezelfde prijs als "gesimlockte"(:?) telefoons in Nederland. M'n zusje heeft hier ook een telefoon gehaald/laten halen.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

• tweakraiser
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-11 16:14

tweakraiser

I have such sites to show you

Tuurlijk zit er een simlock op!
Kijk eerst eens naar de naar de prijs van het toestel als het los verkocht wordt en daarna naar deze aanbieding. Dan begrijp je hopelijk al snel waarom er een sim lock op zit. Meestal is deze simlock na een jaar opgeheven, maar je kunt het unlocken ook illegaal doen voor €10, tenminste dat heb ik met mijn toestel gedaan naar het aanraden van vriendelijk personeel in de mediamarkt ik ben toch niet gek om een lostoestelprijs te gaan betalen >:) .

Strava | Webdesign

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Ik heb namelijk sinds de oprichting van Ben (T-Mobile) een 30 minuten abbonnement van 15 gulden per maand. Als ik dit op zeg, en een nieuw neem dan kost het 10,50 euro per maand.
Je hebt nu al een T-Mobile abonnement van 30 minuten voor €5.25 simonly, da's goedkoper dan jouw 15 gulden, misschien het omzetten waard? Bespaar je ook nog eens wat euro's :)

[ Voor 15% gewijzigd door Le0032 op 10-11-2004 11:55 ]

• jantje112
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-11 17:37
of je neemt die KPN, porteert je nummer naar de KPN prepaid en neemt een SiM only hi 20 bij de klantenservice van KPN

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:46

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Kan je niet gewoon je abbo verlengen en gratis of met korting in nieuw toestel uitzoeken? Dat ga ik binnenkort ook doen namelijk :)

Mijn muziekcollectie op Discogs

• jobcohen
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-11 21:55
kevinp schreef op 09 november 2004 @ 22:51:
Misschien een tip om in belgië te kijken, daar zijn volgens mij(weet het eigenlijk wel zeker) alle telefoon's simlock vrij. En dan hebben ze dezelfde prijs als "gesimlockte"(:?) telefoons in Nederland. M'n zusje heeft hier ook een telefoon gehaald/laten halen.
Dat klopt idd. In België mag een telefoon niet eens een sim-lock hebben.. Scheelt stukken i.v.m. Nederland!
Pagina: 1