[XP] Office XP geeft fout over installer sinds SP2*

Pagina: 1
Acties:

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-04 08:34

jefjef

learning by doing

Topicstarter
Ik heb sp2 geinstalleerd, en wat ik nu vreemd vind is dat wanneer ik office xp opstart ik dus een popup scherm krijg dat het programma de windows installer mist? zelfs na het opnieuw installeren hetzelfde euvel, is de nieuw installer 3.0 die in SP2 zit (zie ook meuktracker: Microsoft Windows Installer 3.0) wel compitable met hun eigen producten?

Tevens heb ik na de installatie het probleem met Norton Systemworks 2005 dat deze de nieuwste virus definities niet meer kan installeren, volgens de site van Symantec moet ik dus Norton geheel verwijderen van mijn systeem en daarna weer installeren. Ook kan Shareaza geen contact meer krijgen met het Gnutella netwerk maar wel met eDonkey. en het aller vreemste! ik kan niet meer in veilige modus komen? tijdens het opstarten op f5, krijg dan een keuze scherm, keuze gemaakt op veilige modus, en....hij start dan op in de 'normale'stand! Kortom een vreemd Service Pack.

Iemand sugesties?

Marstek Venus E v3 | v145 | NoM | CT003 I v122

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Post eens de exacte foutmeldingen aub :)

• jefjef

jefjef

learning by doing

Topicstarter
foutmeldingen zijn bij opstarten outlook:

Krijg eerst pop upscherm van Windows Installer met melding: preparing to install..
waarop ik dan een poup krijg met de melding: This Msi must be launched through setup

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Je geeft aan 'na het opnieuw installeren' - bettekent dat dat je Office XP volleidg verwijdert hebt en vervolgens opnieuw geinstalleerd hebt? :)

• jefjef

jefjef

learning by doing

Topicstarter
elevator schreef op 11 november 2004 @ 23:34:
Je geeft aan 'na het opnieuw installeren' - bettekent dat dat je Office XP volleidg verwijdert hebt en vervolgens opnieuw geinstalleerd hebt? :)
Nee heb ik dus nog niet gedaan, want als het ligt aan SP2 van XP dan denk dat ik alles opnieuw moet installeren tot SP1.

Heeft iemand meer nare ervaringen na het instaleren van SP2?

• jefjef

jefjef

learning by doing

Topicstarter
Niemand idee?

• jefjef

jefjef

learning by doing

Topicstarter
oke ben nu met behulp van anderen achter een dat ik dus gewoon opnieuw moet installeren, neem niet weg dat ik nog 1 prangende vraag heb!

Waarom kom ik niet meer in veilige modus na de upgrade naar sp2?

• jefjef

jefjef

learning by doing

Topicstarter
ff maar weer een schopje, of ben ik de enige met het probleem niet in veilige modus te kunnen komen? :(

Pagina: 1