USA camera met een NL lader

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• AJ1815
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-08-2021
Ik heb zojuist een digitale camera besteld bij amazon.com, omdat ik binnenkort toch naar the States ga en hem dan mooi bij een vriendje op kan halen. Bedenk ik met net pas dat het hele electricteitsnet in the USA anders is dan hier...

Denken/weten jullie of de lader die ik dan bij de camera krijg ook hier in NL te gebruiken is??? Of zal ik een verloopstekker moeten kopen of misschien zelfs een geheel nieuwe acculader (doet het prijsverschil dan mooi teniet!!!)

Wie het weet mag het zeggen!!!

Verwijderd

Dat ligt aan de lader. Ik heb veel laders die van 120-240 volt werken. Als er zo een bij zit is een verloopstekker de oplossing. Als het een 120 volt only lader is dan heb je een transformator of een andere lader nodig.

Verwijderd

verloopstekker heb je sowieso nodig.
nieuwe acculader denk ik niet, de meeste pikken wel 100-240 volt en 50-60 hertz
en anders ben je eens op tijd gunhead

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2004 22:02 ]

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-01 08:07

Korakal

Up up up!

Als je nou gewoon de specificaties bekijkt van de camera die je hebt besteld, dan kom je er vanzelf achter. Staat er ongetwijfeld in, een beetje research mag wel! Owja, en raden over welke camera het gaat is ook zowat als je op jouw vraag wilt reageren...

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:16

Nik

Gewoon nalevering laten doen bij iedere willekeurige electro shop. meestal willen ze wel een lader voor je bestellen hoor. gewoon zeggen dat 'ie kapot is, en ze bestellen een nieuwe. Let wel dat hier aardig wat kosten aan verbonden kunnen zijn!

• AJ1815
Korakal schreef op 09 november 2004 @ 22:03:
Als je nou gewoon de specificaties bekijkt van de camera die je hebt besteld, dan kom je er vanzelf achter. Staat er ongetwijfeld in, een beetje research mag wel! Owja, en raden over welke camera het gaat is ook zowat als je op jouw vraag wilt reageren...
OW ja sorry... Het is een Canon Ixus IIs. En als je op de site van canan USA kijkt: http://consumer.usa.canon...tegoryid=145&modelid=9827 dan kan je dat dus echt niet vinden!!!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-01 08:07

Korakal

Up up up!

ehm
op die site die je geeft staat het typenummer van de lader; CB-2LU
[google=CB-2LU voltage] geeft http://www.bhphotovideo.c...ails&Q=&sku=292751&is=REG
110-220v

niet meer dan een paar seconden werk :z
nogmaals: dat kun je zelf ook...

• AJ1815
Korakal schreef op 09 november 2004 @ 22:17:
ehm
op die site die je geeft staat het typenummer van de lader; CB-2LU
[google=CB-2LU voltage] geeft http://www.bhphotovideo.c...ails&Q=&sku=292751&is=REG
110-220v

niet meer dan een paar seconden werk :z
nogmaals: dat kun je zelf ook...
Hmmmm... inderdaad slim en snel, was dus even niet zo scherp! Een verloopstekkertje is dus alles wat ik nodig heb! Ik zal zelf wel even uitzoeken wat zo'n ding me kost, maar het zal vast geen fortuin zijn. Jongens bedankt!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Voortaan even zoeken dus hè ;)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.