[Roland] mc-303 vraagje

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• L0g0ff
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13:59
Beste mensen,

Ik heb afgelopen weekend de mc-303 drum computer gekocht. Ik hoopte dat deze ongeveer het zelfde werkte als fruityloops en de reason redrum. Hier kun je namelijk gewoon op play drukken, de beat selectecteren en realtime je beat op 1 van de 16 vakjes zetten.

Nu hoopte ik dat de 303 dit ook kon maar ik heb het niet kunnen vinden. Ik heb de kerel gebeld waar ik deze 303 van gekocht heeft en die zegt dat het wel moet kunnen maar hij weet het niet meer hoe precies :|

Is er iemand die me kan vertellen of dit wel of niet kan en als het kan hoe dit moet?

Het lukt me wel een beat op te nemen en deze aan te passen maar dit kan niet realtime en je moet het er per (mili)seconde inzetten als je het een beetje strak wilt krijgen. Dit is echt gekke werk 8)7

Blog.wapnet.nl KompassOS.nl

• L0g0ff
precies 24 uur en 15 min verder en ik heb de oplossing: selecteer R druk 2x op de rec knop (in je user song) en daarna pas op play :)

Nu kan je de beat toevoegen. Als je een andere beat wilt houd dan shift ingedrukt en druk op een andere toets.

Als iemand me kan uitleggen hoe dit in de presets kan ben zou ik toch nog wel blij zijn want dat lukt me nog steeds niet ;(

Verwijderd

Heb er zelf ook eentje staan, heb wel ergens die handleiding liggen, maar misschien heb je hier ook wel wat aan:
http://www.home.zonnet.nl/walterdegraaf/manual/manual.html
en anders ff google, manual groovebox 303 ofzoiets, kom je al een heel eind mee denk ik.

• L0g0ff
Ik heb een boekje. Maar ik vind die niet erg duidelijk. Een tutorial zou beter zijn in mijn geval denk ik maar die kan ik nergens vinden :(

• guidooo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-01 02:17

guidooo

Amd-64 ownage

http://www.geocities.com/wjdegraaf_geo/mc303/topical.html

misschien dat je hier iets mee kan?

iets ander paginaatje dan zabazz :) wel dezelfde maker 8)7

[ Voor 27% gewijzigd door guidooo op 11-11-2004 22:53 ]

Waar wil je zitten in het hiernamaals?............Rokers of niet-rokers