Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M4 (2024), iPhone 16 Pro Max (2024) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | BlueSound NODE ICON | Q Acoustics 5050 | LG C3 65” OLED
Verwijderd
Je kan natuurlijk ook gewoon Casema bellen voor een storing. Overigens komt er hier maar 1 kabel het huis in. Ik denk dat de 2e er weer uit gaat (buren?). Er zijn meer oorzaken van storing dan alleen de splitter. DAB kan ook storingen veroorzaken op kabel TV.
Die groene kabels zien er niet helemaal jofel uit, en de eigenaar daarvan is Casema. Ik zou hen dus maar even bellen...
hmm denk dat je zowieso al een hoop oplost door die lekstroom weg te filteren. je heb daar aparaatjes voor genaamt mantel stroom filters. deze heb je zowel in een plug als een kastje.
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
Gewoon effe bellen, waarom moeilijk doen als het probleem bij de casema ligt. Je kunt altijd nog overstappen naar schotel of digitale tv.
ik heb ook een keer iets gehad met het aansluitpunt...van UPC..
Daar mag je eigenlijk dus zelfs nix aan doen, dus je moet je kabelboer bellen..
UPC heeft het trouwens compleet kosteloos verholpen, dus misschien is Casema ook wel zo vriendelijk
Daar mag je eigenlijk dus zelfs nix aan doen, dus je moet je kabelboer bellen..
UPC heeft het trouwens compleet kosteloos verholpen, dus misschien is Casema ook wel zo vriendelijk
Pagina: 1