Toon posts:

Zeer irritant probleem met Mechwarrior 4

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi.

Elke keer als ik Mechwarrior speel gaat na een paar minuten een van de toetsen vast zitten. Niet echt dus, maar wat gebeurd heeft wel precies dat effect.

Dus als zgn. de linkerpijltoets vast zit, gaat m'n mech rondjes draaien. Spelen is dan onmogelijk. Of als de Omhoogpijltoets vast zit kijkt m'n mech steeds naar beneden.

Ik kan wel de tegenovergestelde toets induwen en dan ga in langzaam in de andere richting, maar laat ik los dan draai ik bv. weer rondjes.

Ik heb de software voor het keyboard en de muis al gekilled, maar ook dan gebeurd het.
Op de site van Mechwarrior 4 zijn geen patches beschikbaar :'(

Wie kent dit probleem of heeft een oplossing? Ik speel het spel met het keyboard, maar ik kan zo niet gamen.

Verwijderd

Uninstalleer je joystick in Configuratiescherm\GameControllers

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 02 januari 2001 10:28 schreef zanac het volgende:
Uninstalleer je joystick in Configuratiescherm\GameControllers
D'r zit geen joystick aan.

Verwijderd

dat ie er niet aan zit wil nog niet zeggen dat er geen geinstalleerd is he :)
dus kijk maar ff en haal em weg...ik had hetzelfde probleem en nu n iet meer dus...

maja als er echt niks staat daar, dan is het helaas maar jammergenoeg iets anders bij jou :(

Verwijderd

Topicstarter
Kzal eens FF kijken dan.

Kheb net ook na 3 uur prullen me kabelinternet, 2e IP adres bij @home op me eigen bak boven aan de praat gekregen. Da's wel zo handig .. internet op de bak waar het fout is.

Verwijderd

Topicstarter
Aaargh .. elke keer als ik Windows in kom wordt automatisch weer die Joystick installed.

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

dan moet je hem gewoon eenmalig toch laten installeren en dan hem op "disable in hardware profile" aanvinken (in system properties->device manager->en dan iets van joysticks)

39

Verwijderd

Topicstarter
Bah, dat helpt dus niet. Het is nu disabled en toch gebeurt het.

Vooral in de trainingsmissie. Die heb ik nog geen 1 keer kunnen spelen.
Pagina: 1