Toon posts:

[Daemon Tools] invalid name or conflicts

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Daemon Tools geeft in 1x een error :

-
Some driver has invalid name or conflicts with other file or service in system. Please choose other driver names or make sure you have rebooted after removal of software using same names.
-

Ik had zelf al eerst gezocht via google en kwam toen op het Daemon Tools forum uit waar ook iemand hetzelfde probleem als mij had en hij dacht zelf dat het aan sp2 lag, in een post van de admin daarop zegt hij opnieuw installeren of nieuwere versie (heb al de nieuwste) dus ik opnieuw instaleren en nu komt die error al tijdens de installatie ? en kan ik Daemon Tools dus niet meer installeren :/

Ik heb gewoon standaard drive names zoals C:, D: en ik heb niks vreemds geinstalleerd de laatste tijd, tenzij het SP2 is :P
heb ook al via de GoT Search gezocht..

Specs:
Asus p4p800
Intel P4 2,8
512MB
Radeon 9700Pro
Windows XP Prof SP2

Weet iemand hier een oplossing voor ?
Alvast bedankt :)

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Heb je ook al handmatig alle virtuele schijf stations verwijderd en daarna geprobeerd te installeren?

• Twisted
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-12-2025

Twisted

Mogli <3

Bij Daemon Tools kan je zelf een naam geven aan de Device Driver voor de virtuele schijf. Dit is gedaan omdat sommige bedrijven de driver naam op een blacklist hebben en zodra het spel die driver ziet functioneert het niet meer.

Bij de installatie krijg je dan twee vakjes waarin al de default naam staat.

Uninstall Daemon Tools en installeer hem met twee andere 8willekeurige) namen.

Trouwens, wanneer krijg je de error? Bij de installatie of bij gebruik?

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Daemon tools + SP2 is een bekend probleem, en dat zit hem idd in de ASPI drivers. SP2 kan geen soep maken van de ASPI drivers van Daemontools (fijn geintje van MS btw :( ) en daarom loopt het mis. Meestal werkt:
- Daemon-tools deinstalleren
- SP2 installeren
- Daemon-tools herinstalleren

Suc6 :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
Die error kreeg ik eerst bij het gebruik en toen had ik hem gedeinstalleerd en na verwijdering bij de installatie ook kwam die error ook en hij had mijn virtuele station laten staan na verwijdering dus die had ik handmatig verwijderd ja :P
installeren van 3.47 doet het dus niet goed om een of andere reden op mijn pc

Maar toen downde ik de oudere versie 3.46 and guess what ? problem fixed ik kan iig weer voor uit :) maar bedankt voor de reply's mischien toch een x sp2 opnieuw installeren