Mensen,
Ik heb nu ongeveer meer dan een jaar het domein Meidoornlaan.NET op mijn naam staan. Ik heb thuis een server staan die o.a. de mail doet (SMTP!!!). Het heeft altijd goed gewerkt, tot op zondagmiddag.
Ik probeerde bij iemand vanaf zijn chello account een mail naar mijzelf te sturen, en ik kreeg een bericht terug dat het domein niet bestaat! Hoe kan dat nou weer
Dus ik met meerdere e-mail providers zoals Gmail en hotmail proberen.
Berichten die ik met hotmail verstuur komen gewoon aan, maar bijv. berichten die ik verstuur met Gmail komen terug met de volgende foutmelding:
Hoe kan het vanaf de ene dag op de andere dag dat het domein gewoon niet meer gevonden wordt??
Ik baal hier namelijk wel een beetje van...
Ook heb ik ff gekeken naar de DNS servers voor het domein, en zie er 5 staan, wat eerst geloof ik 3 was. Het domein is geregd bij worldnet.nl
Weet iemand wat er mis zou kunnen zijn? Ik heb thuis niets veranderd namelijk....
Ik heb nu ongeveer meer dan een jaar het domein Meidoornlaan.NET op mijn naam staan. Ik heb thuis een server staan die o.a. de mail doet (SMTP!!!). Het heeft altijd goed gewerkt, tot op zondagmiddag.
Ik probeerde bij iemand vanaf zijn chello account een mail naar mijzelf te sturen, en ik kreeg een bericht terug dat het domein niet bestaat! Hoe kan dat nou weer
Dus ik met meerdere e-mail providers zoals Gmail en hotmail proberen.
Berichten die ik met hotmail verstuur komen gewoon aan, maar bijv. berichten die ik verstuur met Gmail komen terug met de volgende foutmelding:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
| This is an automatically generated Delivery Status Notification
Delivery to the following recipient failed permanently:
huib@meidoornlaan.net
Technical details of failure:
PERM_FAILURE: DNS Error: Domain name not found
----- Original message -----
Received: by 10.38.152.12 with SMTP id z12mr462455rnd;
Tue, 09 Nov 2004 09:22:32 -0800 (PST)
Received: by 10.38.162.44 with HTTP; Tue, 9 Nov 2004 09:22:32 -0800 (PST)
Message-ID: <9867e61504110909227b3fbcc3@mail.gmail.com>
Date: Tue, 9 Nov 2004 18:22:32 +0100
From: Huib Dankers <huib.dankers@gmail.com>
Reply-To: Huib Dankers <huib.dankers@gmail.com>
To: huib@meidoornlaan.net
Subject: Test
Mime-Version: 1.0
----- Message truncated ----- |
Hoe kan het vanaf de ene dag op de andere dag dat het domein gewoon niet meer gevonden wordt??
Ik baal hier namelijk wel een beetje van...
Ook heb ik ff gekeken naar de DNS servers voor het domein, en zie er 5 staan, wat eerst geloof ik 3 was. Het domein is geregd bij worldnet.nl
Weet iemand wat er mis zou kunnen zijn? Ik heb thuis niets veranderd namelijk....