Toon posts:

Welke Breedbeeld TV

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo U Allen,

Ik ben voor m'n ouders naar een Breedbeeld TV aan het kijken.
Omdat ik niet wil dat ze een miskoop doen, ben ik eigelijk op zoek naar de beste voor het geld.

Het moet een 100Hz Tv zijn, goede beeldkwaliteit (logisch) 70cm beeld en max 54 cm diep ivm met de kast waar hij inkomt.

Het budget is 1000,- euro (ga m op internet bestellen gezien dat paar 100,- euro scheelt met de winkel)

Ik kijk onderanderen naar de panasonic tx-28px10 en de philips 28pw9509.

Graag uw mening over deze tv's of andere die aan mijn eisen voldoen.

Groeten,

Remco

• ZiegoM
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07 20:46

ZiegoM

Yammie R1

Via www.kieskeurig.nl kan je veel gebruikers ervaringen vinden van de meeste televisies. Ben wel op je hoede voor te postieve meningen...

\_Specs_/

• Morph666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-07 18:31
of je loopt eens een winkel in om je eigen ervaringen op te doen...

Stap eens een grotere speciaal zaak in waar ze je advies kunnen bieden
kom je veel verder mee dan hier posten. :)

Verwijderd

Topicstarter
ZiegoM schreef op 09 november 2004 @ 19:29:
Via www.kieskeurig.nl kan je veel gebruikers ervaringen vinden van de meeste televisies. Ben wel op je hoede voor te postieve meningen...
Ik heb al menig uren op deze site gesnuffeld en er staan inderdaad zeer positieve ervaringen op. Ben vandaag ook naar de winkels geweest toen kwam ik op de Philips terecht, maar hoor dat een hoop mensen niet zo content zijn met de Pixel Plus technologie.

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:12

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Ga lekker voor de philips pixel plus. Die heeft echt wel de beste beeldweergave. Er zitten veel meer exta's op t.o.v. te panasonic. kijk even op de websites. dan snap je wat ik bedoel.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Morph666 schreef op 09 november 2004 @ 19:32:
of je loopt eens een winkel in om je eigen ervaringen op te doen...

Stap eens een grotere speciaal zaak in waar ze je advies kunnen bieden
kom je veel verder mee dan hier posten. :)
En hem daarna op internet kopen zeker? Verkopers hebben niet voor niets zo'n hekel aan internet winkels. Je geeft tijd uit aan mensen die met de opgedane kennis ergens anders iets gaan kopen...

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 95 kWh thuisaccu | 11.460 Wp

Verwijderd

Ik zou zeker even naar Loewe kijken. De Aventos moet lukken voor die prijs. De 3981ZW (32") die ik heb is zo'n 55,5 cm. diep (kabels steken minder ver uit dan de achterkant), dus ik neem aan dat de 28" versie niet groter zal zijn :)
Voor de rest zeer goed beeld (weinig fouten), 100 Hz. Wel matig geluid trouwens.

Verwijderd

Persoonlijk vind ik pixel plus niet om aan te zien :r ; ik ga artefacts zien als de bewegingen snel worden. Tenminste ik ben er gevoelig voor; ik kan ze zien om de philips van mijn vader. Daarnaast zie je bij voetbal wedstrijden bv een streep achter de bal aan komen. Maar goed je moet eerst zelf maar eens kijken

Ik heb goede dingen gehoord over panasonic, philips zonder pixelplus (je kunt het uit laten staan).persoonlijk heb ik een loewe wat misschien wel het beste is (ook philips beeldbuis maar anders afgeregeld).

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:12

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Verwijderd schreef op 09 november 2004 @ 19:43:
Persoonlijk vind ik pixel plus niet om aan te zien :r ; ik ga artefacts zien als de bewegingen snel worden. Tenminste ik ben er gevoelig voor; ik kan ze zien om de philips van mijn vader. Daarnaast zie je bij voetbal wedstrijden bv een streep achter de bal aan komen. Maar goed je moet eerst zelf maar eens kijken

Ik heb goede dingen gehoord over panasonic, philips zonder pixelplus (je kunt het uit laten staan).persoonlijk heb ik een loewe wat misschien wel het beste is (ook philips beeldbuis maar anders afgeregeld).
Panasonic heeft ook een philips beeldbuis. Schroef maar open.
En dat kometen effect bij voetballen kan je voorkomen dmv "digital natural motion".
Voor loewe betaal je voor een groot gedeelte het design. want imho wel erg okay is. :9~

Verwijderd

Denk dat hier aardig wat tips instaan: Breedbeeld TV's, advies?/

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
waarom geen stevige beamer + goeie silverscreen?

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:23
Met zo'n openingspost ben je d'r niet; je mag wel iets meer moeite doen dan de vraag "Wat moet ik nemen :? " stellen, laat staan zelf geen eens met een paar overwogen voorbeelden komen. Zie dus de search en b.v. het eerder genoemde kieskeurig :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.