[SUSE 9.1] Package errors tijdens installatie

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tijdens het installeren van Suse 9.1 welke op 1 DVD staat gaat het steeds op hetzelfde moment fout. Tijdens het installeren staat er rechts boven CD1 en daarbij in procenten uitgedrukt hoeveel die nog moet van CD1, wat opzich al vreemd is aangezien het om een DVD versie gaat. Zodra deze bij de 100% is krijg ik een hele lijst met packages die tijdens de installatie een fout gaven, dit zijn er toch schat ik zo'n 300. Vervolgens kan ik alleen op OK klikken waarna de melding "an error has occured during the installation" komt waar ook alleen op OK kan worden geklikt. Hierna kom ik weer in het start menu van de installatie CD waarmee ik kan rebooten of de installatie opnieuw kan starten.
Het gaat om de standaard installatie, dus zelf geen packages gekozen welke ik wel en niet wil installeren. De DVD heeft als naam als ik hem in XP bekijk; SU910FTP.001.

Ik heb al een aantal keren de partitie van 20GB voor Linux volledig gewist en de setup zelf opnieuw hier een swap en root partitie op laten aanmaken, zonder resultaat. De DVD is al vaker gebruikt op andere systemen zonder problemen. Dit origineel en me kopie ervan resulteren beide in bovenstaand probleem.

Hoop dat er iemand een oplossing heeft, heb met google niets kunnen vinden :(

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2004 18:35 ]