Ik heb een vraag. Ik krijg binnenkort Kabelinternet via Casema. Nou heb ik al op de site van casema gekeken, hoe het allemaal aangesloten moet worden. Nu moet er een signaalverdeler worden geinstalleerd op het punt waar de coax kabel binnen komt. Maar dit is een probleem, want het punt waar de coax het huis binnenkomt is in het benedenhuis.. (waar een bedrijfje zit, die maken geen gebruik van deze coax aansluiting) daar gaat de coax kabel direct naar boven het plafon in en komt dan inderdaad bij mij de kamer in.
Is het mogelijk om daar pas de spliter in te bouwen? Volgens de handleiding moet het direct bij het punt waar de coax kabel binnenkomt. Maar dit gaat dus niet...heb casema al wel gebeld... en ze wisten niet echt of het wel zo werken... dus had niet echt veel aan dat antwoord. (ze gaven dan geen ondersteuning)
Heeft iemand dit toevallig al een keer uitgeprobeerd? (dus niet direct de signaalverdeler waar de coax het huis binnenkomt)
Is het mogelijk om daar pas de spliter in te bouwen? Volgens de handleiding moet het direct bij het punt waar de coax kabel binnenkomt. Maar dit gaat dus niet...heb casema al wel gebeld... en ze wisten niet echt of het wel zo werken... dus had niet echt veel aan dat antwoord. (ze gaven dan geen ondersteuning)
Heeft iemand dit toevallig al een keer uitgeprobeerd? (dus niet direct de signaalverdeler waar de coax het huis binnenkomt)