Hoi, ik wil graag in Outlook 2003 een rule maken waarbij het subject wordt gescand op 2 woorden, namelijk "ERROR" en "_Rem_". Als ik een rule aanmaak maakt outlook er zelf van dat hij hem toepast als er "ERROR" of "_Rem_" staat maar niet als ie aan alle2 de voorwaarden voldoet wat de bedoeling is (als er namelijk geen "_Rem_" staat, moet de mail ergens anders heen) Hoe kan ik dit instellen?? (ik kan eventueel ook webbased op de betreffende mailbox op een exchange 2003 server inloggen...kan ik daar misschien handmatig de rule maken waardoor ik er wel AND in kan zetten??)
ik begin er een beetje van overtuigd te raken dat het niet mogelijk is om een AND-operator te gebruiken. (heb nergens kunnen vinden hoe of waar, en als ik em op de hand invoer via de webbased versie van exchange2003 op de mailbox dan werkt dat niet.)
Het lukt (natuurlijk) wel als ik eerst een rule met 1 argument (bv "ERROR") op mn mailbox zet en het laat forwarden naar een 2e account en daar het 2e argument (alles "_Rem_" forwarden naar account X, alles zonder "_Rem_" forwarden naar account Y) toe pas, maar dat is niet de bedoeling. Kan ik een rule alleen op mn inbox toepassen?? of is het ook mogelijk om het op een folder toe te passen? dan maak ik in mn eigen account een folder aan, op mn inbox pas ik het 1e argument toe, en op mn folder het 2e argument. Of kan dit niet??
Het lukt (natuurlijk) wel als ik eerst een rule met 1 argument (bv "ERROR") op mn mailbox zet en het laat forwarden naar een 2e account en daar het 2e argument (alles "_Rem_" forwarden naar account X, alles zonder "_Rem_" forwarden naar account Y) toe pas, maar dat is niet de bedoeling. Kan ik een rule alleen op mn inbox toepassen?? of is het ook mogelijk om het op een folder toe te passen? dan maak ik in mn eigen account een folder aan, op mn inbox pas ik het 1e argument toe, en op mn folder het 2e argument. Of kan dit niet??