Macro programmatje dat drag&drop (slepen) ondersteund?

Pagina: 1
Acties:

• BramT
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-08 21:11
Goeie dag iedereen!

Om even het een en ander te kunnen vereenvoudigen zoek ik een (extern) progje dat macro's (mouse&keyboard) kan opnemen en afspelen. Zoiets als Macro Wizard Keyboard Mouse Recorder is perfect, het ondersteund echter geen drag&drop... En dit is noodzakelijk voor waar ik het voor nodig heb...

Ook een andere (ben naam even kwijt) ondersteund dit niet. Is dit gewoon niet mogelijk om de een of andere reden? Of kan ik gewoon weer niet zoeken... :( Kent iemand zo'n progje? Alvast bedankt! ;)

/edit: hier staan er b.v. een hoop.... maar er wordt nergens iets vermeld over wel of geen drag&drop ondersteuning... :( moet ik ze echt allemaal gaan proberen?

[ Voor 19% gewijzigd door BramT op 09-11-2004 16:40 ]

You are the all-dancing, all-singing crap of the world - Jack

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Je kunt WSH/VBScript gebruiken, die worden dan argumenten: http://msdn.microsoft.com...56/html/wsdraganddrop.asp. Trouwens natuurlijk geen opneemfunctie, maar een nieuwe taal leren is niet moeilijk en wel leerzaam ;)

[ Voor 28% gewijzigd door F_J_K op 09-11-2004 17:04 . Reden: [url] tags ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• BramT
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-08 21:11
Jeej.... na dagen zoeken en het uiteindelijk posten op GoT, vind ik het natuurlijk weer een paar uur later.... :(

Echt een zwaar goed progje wat echt *ALLES* kan op dit gebied en dus een aanrader als je ook maar *IETS* wilt automatiseren: Vista Task.

Bedankt voor jullie aandacht ;)

You are the all-dancing, all-singing crap of the world - Jack