Toon posts:

Instalatie fout 2350

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik probeer programma's te instaleren zoals: 3D Studio max 6, battlefield vietnam en daar weer mods van. heel vaak krijg ik een CRC Fout, laatst probeerde ik dus 3d Studio max en toen kreeg ik een interne fout 2350 en daarachter stond weer zon CRC zinnetje,

dit is mijn pc:

Amd 2400+ XP
512Ddr ram geheuge
Geforce 4200TI 128mb
ASrock Motherboard K7vm2
100 gb hd ( 1x 20 gb 1x 80 gb)

Hier wat screenshots
Instalatiefout bij een Mod
Instalatiefout bij 3dstudio max

* edit, ik draai windows xp home edition, ik heb al gekeken op de site van windows, daar is de 2350 fout wel te verhelpen, maar als ik die donwload zegt hij dat ik de verkeerde versie heb :S *

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2004 16:16 ]

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:28
Dit is niet enkel een probleem bij games, dus ik verplaats je topic naar Software Algemeen :)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

CRC --> cyclic redundancy checking. Geheugen getest? Check ook harde schijf en de drivers hiervan en zorg ervoor dat je de juiste drivers hebt voor je mobo/chipset.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-07 14:22

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

heb je sp1 en of 2 erop staan?

Zo niet, probeer die te installeren

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sp 1 en sp 2 erop staan, maar ik denk persoonlijk dat het een fout is in instalshield ofzo, ik heb ook zeker een uur Burnintest gedraaid, ging probleemloos.

kan het komen omdat ik een Home edition OM versie heb?

Verwijderd

Heeft niets met je Windows versie te maken, zoals F_J_K als zegt, check je geheugen met Memtest
Mocht dat niets opleveren, check de HD's met tools van de fabrikanten

Verwijderd

Topicstarter
ik weet niet, kdenk ook dat het daar aan ligt, alleen ik heb niet zon heel veel verstand van pc's ik wil die memtest downen, ik snap niet helemaal wélke ik moet downloaden..

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2004 15:54 ]

Verwijderd

Memtest:
Maak een opstartbare diskette met deze link
Maak een opstartbare cd met deze link
Pagina: 1