Toon posts:

Raar probleem Aopen 52x

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
mijn 52x aopen doet vreemd. de ene keer spint hij goed op als ik er een cd in doe, en de andere keer niet. Vooral met 80min cd's doet hij moeilijk. Als ik sisoft run als hij niet goed spint, dan is de benchmark gelijk aan die van een 4x. Met een goede spin up geeft hij in sisoft een waarde van 2400. Komt dit bekend voor. Weet iemand hoe het komt, hoe kan ik het verhelpen?

Verwijderd

Is bekend probleem met 52 speeds... daar zijn ze duidelijk niet voor gemaakt, die hoge snelheden.......
Kenwood overigens wel hoor (52x en 72x razendsnel! maar razendduur!).

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
ik heb 48X lijkt me weinig verschil, misschien dat je nog eits van kan ruilen ?

Verwijderd

Ik heb zelf ook zo'n Aopen 52x en ga hem zeer binnenkort ook eruit halen en proberen om te ruilen voor een 48x ofzo want ik word best wel redelijk gestoord van dit *** ding..

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:50

The Legend

*Plop*

Ik heb zelf ook zo'n Aopen 52x en ga hem zeer binnenkort ook eruit halen en proberen om te ruilen voor een 48x ofzo want ik word best wel redelijk gestoord van dit *** ding..
Same here, takke ding. Maakt een herrie dat wil je niet weten maar goed lezen ho maar :(

Ik ben toch malle pietje niet!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-08 17:55
* DJSmiley kent het probleem

Werk zelf in een pjoeterwinkel, en heb een pesthekel aan die 52x (en ook de 50x) trouwens van Aopen.

Dingen lezen best, maar maken alleen zo'n teringherrie.

Daarom bouwen wij meestal nog met 48x, alleen is die steeds lastiger te krijgen :(

Dus daarom af en toe gedwongen om helicopters (=52x) in te bouwen :r
Pagina: 1