Toon posts:

HeleDommeVraagOverNetscapeGraphics

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net mijn eerste website in elkaar geklungeld, en op geocities gezet. In Internet Explorer 5 ziet het er allemaal goed uit. In Netscape 4.7 krijg ik echter geen enkel plaatje te zien, zelfs geen achtergrond. Ik zie dan alleen van die gebroken link dingetjes staan waar de graphics zouden moeten zijn.
Ik heb Dreamweaver 3 gebruikt om de site te maken, ik heb alle graphics gewoon in de rootfolder staan, en de tags zien er dus zo uit: [img]"plaatje1.gif"[/img]. Het gekke vind ik dat Netscape wel alles goed laat zien als ik de site lokaal open, vanaf mijn harde schijf dus.

Ik gebruik ook tabellen trouwens, maar daar zal het niet aan liggen.

Ongetwijfeld een domme vraag, en als die in een andere topic al aan bod gekomen is, mijn excuses. Zoals gezegd is dit pas mijn eerste site. Als iemand me ff wel uitleggen hoe het zit, veel dank.

• web-hawk
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-01-2022

web-hawk

web-con.nl

Als je nou een link geeft kunnen we ff in de source snuffelen

Innovation beyond Imagination

Verwijderd

Topicstarter
Ach juist, een URLtje willen jullie natuurlijk weten :)

www.geocities.com/fuforum

Internet Explorer: no problem
Netscape: no pics

Als iemand een helpende hand wil bieden...

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:54

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

netscape heeft er hier geen problemen mee, maar kijk ens of je lokaal misschien de instelling aan hebt staan dat Netscape geen plaatjes inlaad (Preferences > Advanced > Automatically load Images) maar slechts na aanklikken

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Verwijderd

Netscape 4.51 = alle afbeeldingen worden geladen. 4.7 zou dus ook hetzelfde moeten zijn. Haal je temporary internet files eens leeg en laad de pagina opnieuw.

• web-hawk
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-01-2022

web-hawk

web-con.nl

Netscape 4.5, doet het ook gewoon
En aan de source zie ik eigenlijk ook niks raars :?

Innovation beyond Imagination

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de tips! Ik heb de diskcache gewist in Netscape en nu doet ie het wel :)
Wel vreemd dat hij de site wel van harde schijf wilde laden :?
Bedankt!

Verwijderd

keine gedanke fu!:)
In de offline previeuw stonden de bestanden al goed. De bestanden online had je blijkbaar eerst niet goed staan, je kunt ook een <meta expires ...enz> in je broncode zetten zodat hij standaard de laatste versie ophaald. Dit kan allemaal in Dreamweaver.:)

• Tom-my
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-05-2025

Tom-my

w03iz0rz

Even geripped uit je site futje:

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
Hey loser, hieronder vind je links naar de diverse kutfora die ons mooi landje rijk is. Ze zijn allemaal, zonder uitzondering, bagger, maar dat wist je natuurlijk al.
Veel plezier met je pathetische postings, domme forrie, en onthou:
there's no shame in being banned ;)
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

En wat zien we verder naar beneden, tweakers forum! En dan nog helpen jongens, sjappo hoor :)

"Then there was the man who drowned crossing a stream with an average depth of six inches."

Verwijderd

:(OOPS. Ik had de txt nog niet gelezen.
Wat een onzin zeg. Wat moet je diep zijn gezonken wil je hier zoveel tijd aan verspillen.
Sommige mensen zijn hopeloos.

Ik snap alleen niet waarom hij dan een bericht post, als hij zo'n hekel heeft aan forums:(:( Als hij een man is, bedankt hij mij voor mijn hulp.

Verwijderd

Topicstarter
Hee jongen, bedankt voor je hulp, en die inhoud moet je meer als een uit de hand gelopen grap zien >:)
Gaat ook eigenlijk meer over het Veronica forum. Ik zal de tekst bij tweakers zo misschien nog ff wat positiever maken.
Het was trouwens maar een dagje werk hoor.

Doei,
FuManchu
Een groot bewonderaar van het Tweakers forum.
Echt waar!

Verwijderd

Gewoon alles heel vaak afsluiten in Netscape, dus heel wat </ gebruiken > succes :)
Op dinsdag 02 januari 2001 02:11 schreef FuManchu het volgende:
Ik heb net mijn eerste website in elkaar geklungeld, en op geocities gezet. In Internet Explorer 5 ziet het er allemaal goed uit. In Netscape 4.7 krijg ik echter geen enkel plaatje te zien, zelfs geen achtergrond. Ik zie dan alleen van die gebroken link dingetjes staan waar de graphics zouden moeten zijn.
Ik heb Dreamweaver 3 gebruikt om de site te maken, ik heb alle graphics gewoon in de rootfolder staan, en de tags zien er dus zo uit: [afbeelding]. Het gekke vind ik dat Netscape wel alles goed laat zien als ik de site lokaal open, vanaf mijn harde schijf dus.

Ik gebruik ook tabellen trouwens, maar daar zal het niet aan liggen.

Ongetwijfeld een domme vraag, en als die in een andere topic al aan bod gekomen is, mijn excuses. Zoals gezegd is dit pas mijn eerste site. Als iemand me ff wel uitleggen hoe het zit, veel dank.
Pagina: 1