Toon posts:

[98] Media player 9 foutmelding over Crypt32*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer ik onder windows 98 met servicepack 1.6.2 windows media player wil installeren geeft hij de volgende error:

code:
1
2
3
Wintrust.dll is gekkopppeld aan de ontbrekende uitvoer CRYTpt32.dll:I=CryptInstallAsn1Module

Error creating process <C:\windows\temp\ixp001.tmp\setup Reason: Een apparaat dat op dat het systeem is aangesloten, werkt niet.

Op deja.com en gathering.tweakers.net kon ik er weinig over vinden. Weet iemand waar het mogelijk aan zou kunnen liggen.

Verwijderd

Heb je Windows Update al gedaan?

Verwijderd

Topicstarter
Dat was ook een probleem, hij kon de activeX componenten er niet voor laden. Maar dat sevice pack bevat toch de updates die nodig zijn voor het installeren van windows media player, of zie ik dat fout.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Even een titel edit - verder is dit op dezelfde PC als je andere foutmelding?
Het zou mij niet verbazen als dat namelijk met het niet kunnen bezoeken van https sites te maken heeft: [rml][ XP] Windows het https protocol werkt niet*[/rml]/ :)

Verwijderd

Topicstarter
elevator, je hebt gelijk op die computer kan inderdaad ook niet ingelogd worden op beveiligde pagina's. Alleen vraag ik me af wat het niet kunnen installeren van een bestand te maken heeft met het niet kunnen bezoeken een beveilidgde site. Ook vraag ik me af waarom crypt32.dll nodig is voor het installeren van media player?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Verwijderd schreef op 09 november 2004 @ 16:58:
elevator, je hebt gelijk op die computer kan inderdaad ook niet ingelogd worden op beveiligde pagina's. Alleen vraag ik me af wat het niet kunnen installeren van een bestand te maken heeft met het niet kunnen bezoeken een beveilidgde site. Ook vraag ik me af waarom crypt32.dll nodig is voor het installeren van media player?
Microsoft wil data nog wel eens versleutelen :) De .exe-file moet gedecomprimeerd worden, en ik gok zomaar dat er een aantal links uit die .dll gebruikt worden :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind het toch maar raar, om direct na het installeren van win98 al deze fouten in een aantal dll's te geven. Zou het aan de drivers kunnen liggen die geinstalleerd worden. En wat zouden jullie proberen om dit probleem op te lossen?
Pagina: 1