Toon posts:

Wandcontactdoos aanpassen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
goededag,

ik zit namelijk met een klein probleempje.
Elke valt me verbinding dus weg nu ben ik er dus achter gekomen wat nou het probleem bleek te zijn.
Het probleem is elke keer als ik ga bellen of ik wordt gebeld dan valt me internet dus ff weg tijdens het gesprek pakt me internet na een tijdje wel de draad weer op.
Ik heb KPN gebeld en hebt uitgelegd wat me probleem was.
Degene zei van dat het aan het aansluitpunt lag en dat bij de wantconcactdoos wat draadjes moesten worden aangepast en dan zal het probleem opgelost zijn.
Aan de splitter ligt het ook niet ik heb hem zo aangesloten zoals het in de gebruiks aanwijzing stond.
Maja ik ben egt een leek op het gebied van electronica dus nu is mij de vraag aan jullie weten jullie ongeveer wat ik moet doen en wat ze hier nou precies mee bedoelen
Heb ook google ook zitten zoeken maar wist begot niet waar ik nou precies op moest zoeken. :/

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-02 23:14

job

Met wat draadjes aanpassen kan ik niets anders bedenken dan de splitter anders aansluiten.
Weet je 100% zeker dat de splitter op de juiste plek zit?
Dit probleem (wegvallend internet) is namelijk typisch een gevolg van het verkeerd aansluiten.

Verwijderd

Topicstarter
De man van kpn helpdesk zei dat het probleem niet bij de splitter lag hij had het er echt over dat ik dus de wantcontactdoos moest openen en daar dus wat draadjes moest aanpassen.
En de splitter ja die heb ik echt goed aangesloten zoals het precies in de handleiding stond.

• jobcohen
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:18
(zeurmode) Titelfix: Wandcontact doos aanpassen?? (/zeurmode)

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
jobcohen schreef op 09 november 2004 @ 14:30:
(zeurmode) Titelfix: Wandcontact doos aanpassen?? (/zeurmode)
offtopic:
Nee, deze contactdoos doe je om je handen, zo heb je ook adsl onderweg :+

Desktop: i5-14600K, 32GB DDR5-6000, RTX 5070 Ti; Laptop: MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512; Server: R9-7950X, 192GB DDR5-5600

• Snoeiman
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-10-2025

Snoeiman

Snoeien maar!!!

Probeer maar eens alleen de rode en de blauwe draad in de doos aan te sluiten, de andere 2 gewoon even loshalen.

Het wordt tijd de modificaties van de aanpassingen bij te stellen!

Verwijderd

99% dat het aan de spliter ligt ik had exact het zelfde!!!

Gemeente kabel--->

splitter --->> computer
|----->> telefoon

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2004 14:38 ]

Verwijderd

Topicstarter
Yes hij doet het nu het lag dus aan de splitter ik ging ff testen door te bellen en me verbinding valt nu niet meer weg
thnx :)

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Titelfixje, van 'wantcontact doos' naar 'wandcontactdoos' ;)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1