'k net een duron700 gekocht. Ik heb de l1 bruggen weer met elkaar verbonden met potlood. Toch kan ik nog steeds de multiplier niet veranderen(abit kt7 raid). De processor is gemaakt in december, kan het zijn dat ze nu niet meer te unlocken zijn??
Dat klopt! Zowel de Thunderbird als de Duron zijn niet meer (sinds november) op die wijze te overklokken (bruggen maken met HB-potlood) Dit valt te na te gaan door een aantal pinnen te controleren: CPU met pinnen naar boven en de schuine zijde links onder. Vanaf onder links, ontbreken de 7de en 8ste pin. Deze is dus NIET simpel over te klokken. Jan
bedankt voor het uitsluitsel!
nu haal ik met fbs op 115 toch nog wel een leuke snelheid, maar via multiplier zou makkelijker zijn
nu haal ik met fbs op 115 toch nog wel een leuke snelheid, maar via multiplier zou makkelijker zijn
das bull shit....
weet je zeker dat de L1 bruggen die je ingekleurd heb elkaar niet raken??
Ik heb namelijk ook een Duron 700 gekocht week 51 (december dus) en die doet het gewoon (unloken en oc'en dan)
L1 bruggen:
L1
....
||||
....
weet je zeker dat de L1 bruggen die je ingekleurd heb elkaar niet raken??
Ik heb namelijk ook een Duron 700 gekocht week 51 (december dus) en die doet het gewoon (unloken en oc'en dan)
L1 bruggen:
L1
....
||||
....
If there's Oldskool i'm there
Wat jongtje zegt is onzin.
Gewoon ff uitgummen en opnieuw inkleuren.
Gewoon ff uitgummen en opnieuw inkleuren.
Verwijderd
Ja... een vriend van mij heeft ook een Duron 700 uit week 50 ofzo en die is ook gewoon geunlocked. Loopt nu op 945mhz. Asus A7V.
Greetz
Greetz
Verwijderd
Ja, je kan gewoon niet kleuren (net als ik 2 maanden geleden). Gewoon met een vergrootglas kijken of ze goed elkaar verbinden en de onderlinge bruggen elkaar niet raken. Het had heus wel op t.net gestaan als het echt zo was, was gewoon weer een verzinsel van the register.
Pagina: 1