Op school hebben we een Windows 2003 server en de meeste pc klassen hebben XP machines. Als de leerlingen inloggen dan wordt er een vbs script uitgevoerd dmv een groepsgeleid gekoppeld aan de leerlingen OU. In sommige klassen wordt dit script echter de helt van de tijd niet uitgevoerd. Als je in de registry gaat kijken daarentegen dan is het groepsbeleid wel degelijk uitgevoerd en zie je het pad van het uit te voeren script staan. Het groepsbeleid wordt dus wel degelijk goed uitgevoerd.
Als je het pad zelf in geeft in bv. Start -> Run dan wordt het script goed uitgevoerd en verschijnt de klasmap.
In een andere klas ook met XP (en zelfde service packs) werkt het dan weer wel in 95% van de gevallen.
Hoe kan ik nog verder testen om de fout op te sporen? Ik heb al heel wat gezocht en gegoogled maar helaas zonder resultaat.
Iemand enig idee?
Alvast bedankt!
Als je het pad zelf in geeft in bv. Start -> Run dan wordt het script goed uitgevoerd en verschijnt de klasmap.
In een andere klas ook met XP (en zelfde service packs) werkt het dan weer wel in 95% van de gevallen.
Hoe kan ik nog verder testen om de fout op te sporen? Ik heb al heel wat gezocht en gegoogled maar helaas zonder resultaat.
Iemand enig idee?
Alvast bedankt!