Toon posts:

flash mx 2004 converteren flash mx

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo.

Als reactie op mijn eerder post, in flash mxc 2004 bestaat normal mode niet , nu heb ik flash mx nog wel (daar heb je wel flash normal mode)

Nu kan ik mijn gemaakte bestand in flash 2004 niet openen in mx, logisch , duzz moet ik iets van converteren doen, maar jah weet iemand hoe dat moet, een voorbeeld, met acces kon je naar tools en dan convert to older version, bestaat zoiets ook in flash? of moet ik alles opnieuw maken?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Voortaan ff kiezen voor post reply ipv new topic ;)

Wordt anders zo onoverzichtelijk ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
voor de slimmere mensen, in flash mx 2004 heb je ipv normal mode het paneel behaviors, maar jah in mx had ik bij de action script get url: de expressions knop aan moeten vinken en dan in het tekstvak "mailto:info@blablabla.com?subject=Visitor&body=User%20"+user_name moeten zetten, maar jah waar zet ik zoiets in behavior dan?

Verwijderd

Topicstarter
@btm, dit is een andere vraag ;) duzz een nieuw topic lijkt me, maar jah kon mn vorige topic niet verwijdceren

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Als je in MX2004 wilt werken, moet je ook eens de handleiding lezen... weet je meteen hoe je het zonder die normal mode kan doen ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
jah nou ik heb het al anders gedaan, heb frames gemaakt in mx en vervolgens geopend in mx2004, dat werkt ook, maar jah niet zoals het hoort, heb een engelse handleiding van flash en ze praten een beetje boven mijn niveau...

heb nu de volgende actionscript, gemaakt aan de hand van mn flashboek, volgens het boek zou die nu moeten werken:

on (release) {
getURL("\"mailto:randau@wanadoo.nl?subject=Visitor&body=User%20'+user_name", "", "POST");
}

Wanneer ik dit test met ctrl~enter opent hij mijn eigen mail box, een beetje vreemd, maar jah, zal wel dacht ik nu heb ik het op het net gegooid en nu doet ie het helemaal niet meer zie http://home.wanadoo.nl/randau maar daar doet hij het helemaal niet meer kennelijk doe ik iets fout, maar jah,

php wordt niet ondersteund en dat cgi url wil wanadoo mij niet verstrekken, naar lang zoeken kwam ik er achter dat mailto: ook moet werken, en zo ben ik op deze actionscript gekomen, maar er zit iets fout in.. wie maakt mij los??
Pagina: 1