Toon posts:

*#7780# : welke instellingen/gegevens kwijt ?

Pagina: 1
Acties:
  • 136 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
als je de code *#7780# op je nokia intikt, welke gegevens/instellingen ben je dan precies kwijt en dewelke behoud je?
liefst zoveel mogelijk details
(PS: ik heb een 6600, maar dit is een algemene vraag, voor alle nokia's)
thanx!

• jobcohen
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:18
Wat doe je dan precies met die code? Ik ken alleen *#7370#... Daarmee herstel je alle fabrieksinstellingen en wis je je telefoongeheugen. Alles wat op je geheugenkaartje staat blijft bewaard.

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-02 21:18

n00bs

Het is weer Zomer!

Verwijderd schreef op 09 november 2004 @ 12:53:
als je de code *#7780# op je nokia intikt, welke gegevens/instellingen ben je dan precies kwijt en dewelke behoud je?
liefst zoveel mogelijk details
(PS: ik heb een 6600, maar dit is een algemene vraag, voor alle nokia's)
thanx!
http://www.google.nl/sear...e+%22*%237780%23%22&hl=nl ;)

*#7780# Restore factory settings

Zie hier: http://www.nokiainfo.net/info/nokia-secrets.php

[ Voor 13% gewijzigd door n00bs op 09-11-2004 12:59 ]

Verwijderd

Topicstarter
ja, ik weet dat met deze code de fabrieksinstellingen worden teruggezet, maar wat houdt dat allemaal in?
en welke instellingen verlies/behoud je?

profielen? wat nog?
thanx!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2004 13:15 ]

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-02 21:18

n00bs

Het is weer Zomer!

Alle informatie die op je SIM opgeslagen zijn, blijven bestaan. Maar als jij bv telefoonnummers opslaat in het telefoongeheugen ipv op de SIM (zodat je bv adressen en emailadressen kan toevoegen), SMSjes die mogelijk in het telefoongeheugen zitten... dit al raak je kwijt, naast AL je telefooninstellingen, geluidsprofielen etc.

Dus meestal niet echt wenselijk ;)

• jobcohen
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:18
waarschijnlijk hetzelfde als de code *#7370#. Je verlies idd ook je profielen. Zoals ik al eerder zei verlies je alles uit je telefoongeheugen, dus je contacten, profielen, volgorde van je menu, sms-instellingen e.d. Je kunt deze wel behouden door een back-up van je telefoongeheugen op je mmc te maken. Dat staat gewoon bij de geheugen instellingen. Als je dan je telefoon gereset hebt, zet je als het ware het telefoongeheugen weer terug vanaf je mmc. Snap je het nog een btje?? :D 8)7

• Stephane
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02-02 10:35

Stephane

Behhhhh

Zo'n code kun je gebruiken wanneer je je telefoon weer door wilt verkopen en 'm af wil leveren zoals ie in het begin was. Met andere woorden -> je bent je eigen gegevens allemaal kwijt en de fabriekstinstellingen en programma's komen terug !
Pagina: 1