Apple Developer Connection (ADC) Student

Pagina: 1
Acties:
  • 235 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik las in een andere thread over de ADC-student variant waarbij (volgens de ADC-site) het lidmaatschap $ 99,- is voor 1 jaar en je een eenmalige ('once per lifetime') korting krijgt op de aanschaf van een systeem.

Nu wil ik graag een powerbook superdrive 15" maar aangezien ze nogal prijzig zijn zijn alle kortingen uiteraard van harte welkom :D

Daarom mijn vraag: heeft iemand al eerder een powerbook (of een ander systeem) via een ADC-student membership gekocht en zo ja wat zijn de ervaringen en, uiteraard, de kortingspercentages?

Jeroen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb het in mij eigen topic al uitgelegd ;)

de korting is 20%, en die korting gaat van de pijs af van de gowne Apple store, niet de prijs van de studenten store :)

Op de rest avn de artikelen krijg je de normale studentenkorting :)

Het is supersnel geregeld, ik betaalde via creditcard voor het ADC membership en kreeg de volgende de dag een mail met de boodschap of een ID kaart of rijbewijs en een papier met daarop het bewijs van inschrijvinf voor dit schooljaar wilde faxen naar een bepaald nummer.

De volgende dag kreeg ik de melding dat mijn mebershp was geactiveerd.
Nu moest ik via de telefoon mijn bestelling doen en koste mijn PB 15 geen 2375 maar 1902 euro >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Haha ja ik las het idd in jouw thread ;) Maar dat scheelt nogal zeg, dan ga ik even binnenkort mijn vriendin in laten schrijven, die is tenminste nog student ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 20:50

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

zijn dergelijke kortingen ook geldig in Apple Centres zoals de YouMac in Eindhoven? Ik koop daar namelijk standaard al mijn Apple spullen, omdat ik dan niet hoef te wachten. Als ik betaal voor iets, wil ik het ook gelijk in handen hebben.

Launching containers into space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieskes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:02
Nee, geld alleen bij de online apple store.

Mijn ervaring is tot nu toe ook goed, heb maandag een membership aangevraagd en meteen met creditcard betaald. Dinsdag de papieren gefaxt en woensdag kreeg ik een mail dat alles accoord was, dus nu ook lekker een PB kopen met 20% korting :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kieskes schreef op 09 november 2004 @ 15:33:
Nee, geld alleen bij de online apple store.

Mijn ervaring is tot nu toe ook goed, heb maandag een membership aangevraagd en meteen met creditcard betaald. Dinsdag de papieren gefaxt en woensdag kreeg ik een mail dat alles accoord was, dus nu ook lekker een PB kopen met 20% korting :)
zelfde als mij dus :*)
het gaat hardstikke snel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet er toevallig iemand of je dan ook volgend jaar een versie van Tiger krijgt toegestuurd door Apple?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 15:50

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Verwijderd schreef op 09 november 2004 @ 19:01:
weet er toevallig iemand of je dan ook volgend jaar een versie van Tiger krijgt toegestuurd door Apple?
Nee, dat krijg je alleen als je je inschrijft voor het ADC Select Membership, en dat kost $500.

Als developer moet je je eerst registreren op http://connect.apple.com en daar kun je dan het lidmaatschap (in dit geval Student, voor $99) aanschaffen, daar staat ook bij wat je wel en niet krijgt.
ADC Select Membership with Tiger Early Start Kit US$500
One-year program membership, designed to facilitate early Mac OS X Tiger development, with access to a SELECT bundle of technical and marketing benefits, including:

* Pre-release versions of Mac OS X v10.4 Tiger and Xcode 2.0
* Mac OS X Tiger Session Highlights on DVD-ROM
* Mac OS X and Xcode Tools on CD-ROM
* One (1) ADC Select Mailing Subscription
* Two (2) Technical Support Incidents
* One (1) ADC Select Hardware Discount
* ADC Software Seeding Program
* ADC Compatibility Labs Access
* ADC Select Technical and Business Discounts

ADC Premier Membership US$3,500
One-year program membership with access to a PREMIER bundle of technical and marketing benefits, including:

* Mac OS X and Xcode Tools on CD-ROM
* Full Conference Pass to WWDC
* One (1) ADC Premier Mailing Subscription
* Eight (8 ) Technical Support Incidents
* Ten (10) ADC Premier Hardware Discounts
* ADC Software Seeding Program
* ADC Compatibility Labs Access
* ADC Premier Technical and Business Discounts

ADC Student Membership US$99
One-year program membership with access to a STUDENT bundle of technical benefits, including:

* One (1) ADC Student Mailing Subscription
* Special Student Discount Offers

Please note the Apple Developer Connection must receive verification of student status before fully activating your ADC Student membership.

ADC Student Membership Gift Certificate US$99
Gift membership to be transferred after purchase to student recipient. Recipient MUST be an Online member identified as a student.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zucht388
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05-2024

Zucht388

Dreadhead

Is het mogelijk om met die 20% korting de ibook icm de ipod te kopen (die actie)?

Who the hell is general failure and why is he reading of my hard-drive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zucht schreef op 09 november 2004 @ 19:26:
Is het mogelijk om met die 20% korting de ibook icm de ipod te kopen (die actie)?
Eerst rocken dan blokken was op 2 november voor het laatst.

En op iPod's krijg je geen 20% korting, gewoon de normale 8% studentenkorting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjares
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 09:42
En op Ibooks krijg je 12% korting met ADC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjares schreef op 09 november 2004 @ 20:39:
En op Ibooks krijg je 12% korting met ADC.
dat wist ik niet :)
Maar er staat inderdaad kortingen tot 20%...
Ik heb gelukkig de volle mep gehad op m'n PowerBook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wild pigeon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-09 14:25
Zeer interesant dit alles!!!
Maar nog 1 vraagje, kan je met een ADC lidmaatschap wel gewoon in de NL store bestellen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wild pigeon schreef op 09 november 2004 @ 23:52:
Zeer interesant dit alles!!!
Maar nog 1 vraagje, kan je met een ADC lidmaatschap wel gewoon in de NL store bestellen ?
ja dat moet zelfs :)
Niet online maar via de telefoon ...

alleen de membership gaat via het buitenland en in dollars. De rest in euro's.

• Peentje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 12:09

Peentje

MacOS/Windows/Linux don't care

is die membership eenmalig? die 99 dollar dan, of moet je daarna verplicht weer betalen?

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 11:19

chem

Reist de wereld rond

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.