Win2k3 server VPN aan = remote destkop service uit.

Pagina: 1
Acties:

• sid-flame
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-05-2021
hallo,

zodra ik op mijn Win2k3 server mijn VPN server start (en daarmee dus de routering and remote access service) is het niet meer mogelijk te connecten via remote destkop.

Ik geloof dat dat genoeg info is maar als je nog iets specifieks wilt weten vraag gerust.

ik heb voor deze vraag de help van windows al doorgespit en www.google.nl had ook geen uitkomst. ook heb ik de HOWTO's voor het aan leggen van VPN van GOT al gelezen en ook daar stond het niet in.

Ik post dit dus niet omdat ik lui ben maar omdat ik er niet uit kom. (mijn vorige topic werd zonder goede reden (vind ik) een slotje op gezet. verder beschouw ik dit forum niet als helpdesk als je een oplossing hebt graag maar voel je alsblieft niet gedwongen :>

alvast bedankt voor eventueele moeite,

• reddog33hummer
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-04 19:21

reddog33hummer

Dat schept mogelijkheden

als je de pvn derver start komt ook remote acces online. Deze bevat een firewall. Deze firewall blokkeerd je remote desktop. pas de firewall aan in remote access

[ Voor 3% gewijzigd door reddog33hummer op 09-11-2004 11:44 ]

Backup not found (R)etry (A)bort (P)anic<br\>AMD 3400+ 64, 2 GB DDR, 1,5 TB Raid5

• sid-flame
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-05-2021
reddog33hummer schreef op 09 november 2004 @ 11:43:
als je de pvn derver start komt ook remote acces online. Deze bevat een firewall. Deze firewall blokkeerd je remote desktop. pas de firewall aan in remote access
Hartelijk bedankt.