Ik wil een fax selector aanschaffen omdat ik maar 1 analoge lijn heb waar mijn fax en telefoon (tegenwoordig ook nog ADSL maar dat laten we ff buiten beschouwing) op binnenkomen.
Dus 1 lijn met waar een fax en een aantal telefoons aan zitten!
Nu wil ik daar die selector tussen zetten maar ik wil evengoed met *21 kunnen doorschakelen naar mijn mobiele als ik niet thuis ben.
Ik heb begrepen dat zo'n selector opneemt en dan kijkt of het een FAX of een TEL gesprek is. Op het moment dat ie opneemt denkt de server bij KPN natuurlijk van heej! de telefoon is opgenomen --> ik hoef niet meer door te schakelen!
Klopt mijn mening hierover of moet het wel op een of andere manier lukken?
Ik kan natuurlijk altijd nog een doorschakelapparaat achter de fax selector overwegen....
Dus 1 lijn met waar een fax en een aantal telefoons aan zitten!
Nu wil ik daar die selector tussen zetten maar ik wil evengoed met *21 kunnen doorschakelen naar mijn mobiele als ik niet thuis ben.
Ik heb begrepen dat zo'n selector opneemt en dan kijkt of het een FAX of een TEL gesprek is. Op het moment dat ie opneemt denkt de server bij KPN natuurlijk van heej! de telefoon is opgenomen --> ik hoef niet meer door te schakelen!
Klopt mijn mening hierover of moet het wel op een of andere manier lukken?
Ik kan natuurlijk altijd nog een doorschakelapparaat achter de fax selector overwegen....