"You want some crack?" "I was born with one, pal. I really don't need another one."
Verwijderd
Boomslang muizen , DE game muis , wel prijzig maar de moeite en het geld waard . www.razerzone.com
Verwijderd
De Logitech Wingman Gamingmouse!!!! Logitech maakt gewoon top mice. Kan je niet ontkennen en ik heb hem ook en super.
De Boomslang is wel leuk maar DUUR...
De Boomslang is wel leuk maar DUUR...
ik heb dit muisje: Logitech MouseMan Wheel (optical)

voor maar 110 piek
en hij is goed te gebruiken voor games

voor maar 110 piek
en hij is goed te gebruiken voor games
Verwijderd
Mening over de Boomslangs varieert, de helft zegt "JA KOPEN!" en de andere helft zegt "Hmmz 'k heb hem alweer verkocht...".
Persoonlijk heb ik een Logi gaming zegt dat genoeg?
Persoonlijk heb ik een Logi gaming zegt dat genoeg?
Verwijderd
Ik heb zelf pas een Razer Boomslang gekocht, en na een zeer lange gewenningsperiode(week of 3!) moet ik zeggen dat deze muis echt de beste Gaming mouse is die ik ooit gebruikt heb. Zeer nauwkeurig.
Ben je iemand die niet z'n hele hand over de muis legt, maar hem losjes tussen duim en ringvinger vasthoud dan is dit DE muis.
Voor normaal windows gebruik vind ik de Boomslang echter ongeschikt. Je kunt moeilijk bij het scrolwiel komen. De vorm is erg ongewoon.
Je kan dan beter wachten op de Razer Mamba.
De Razer muizen zijn qua nauwkeurigheid onovertroffen, niet te vergelijken met andere muizen.
Voor wat betreft het verhogen van de PS2 poortsnelheid dit kun je doen met PS2RATE, kun je hier neerhalen www.tweakfiles.com/misc/ps2rateplus.html
Met dit proggie kun je de standaard refresh rate van 40Hz verhogen tot maximaal 200Hz.
Ben je iemand die niet z'n hele hand over de muis legt, maar hem losjes tussen duim en ringvinger vasthoud dan is dit DE muis.
Voor normaal windows gebruik vind ik de Boomslang echter ongeschikt. Je kunt moeilijk bij het scrolwiel komen. De vorm is erg ongewoon.
Je kan dan beter wachten op de Razer Mamba.
De Razer muizen zijn qua nauwkeurigheid onovertroffen, niet te vergelijken met andere muizen.
Voor wat betreft het verhogen van de PS2 poortsnelheid dit kun je doen met PS2RATE, kun je hier neerhalen www.tweakfiles.com/misc/ps2rateplus.html
Met dit proggie kun je de standaard refresh rate van 40Hz verhogen tot maximaal 200Hz.
TNX bastard, dat bedoelde ik dus !!
"You want some crack?" "I was born with one, pal. I really don't need another one."
Pagina: 1