Toon posts:

Forums Programmeren.

Pagina: 1
Acties:
  • 156 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Zijn hier mensen die verstand hebben van het programmeren van forums?
Is het namelijk mogelijk en uitvoerbaar om een spelletjes site/groot online forum en een profielen site aan elkaar door te verbinden en overal met dezelfde inlog terecht te kunnen.

En zo ja... HOE??

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Tuurlijk is dat mogelijk, het ligt er maar net aan wat je kennis is en wat je op het moment al hebt. Bedenk alleen wel dat je een _goed_ forum niet in een weekje in elkaar klust, je moet met ontzettend veel dingen rekening houden en uitvoerig testen.

[ Voor 17% gewijzigd door AtleX op 09-11-2004 10:17 ]

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ga je eens verdiepen in php :)

Het moet wel te doen zijn, maar je vraag staat hier niet helemaal goed.

• Erycius
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-06 13:11

Erycius

I came on Eileen.

Waarom zou je het wiel opnieuw willen uitvinden? Er bestaan zoveel fora op zoveel verschillende platformen, dat er altijd wel ééntje gepast zal zijn voor je. Een goeie programmeur moet ten dele lui zijn: kijken of er al niet bestaat wat hij wil gaan maken.

Bloemen scheiden het gras in de tuin.

• AirX
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:16

AirX

Tweak Guru

Een compleet forum programmeren in bijvoorbeeld PHP kost enorm veel tijd.
Als ik jou was zou ik gewoon PHPBB gebruiken en die dan wat modden/zelf functies er bij schrijven. Met PHPBB heb je namelijk een heel goed framework in handen

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Er zijn bestaande forum pakketten... PhpBB2, Invision Power Board, React, ... . Installeer een van deze op je test webserver (Met PHP en MySQL support) en ga daar mee prutsen. Over de koppeling met de profielen kan ik je niet helpen aangezien jij veel te weinig informatie geeft.

🌞🍃

Verwijderd

Topicstarter
Uhm, ik heb al een forum opstaan, en die wordt uitvoerig getest, ben ook bezig met een team van programmeurs en designers te werven, uiteindelijk ben ik dus van plan dit forum te koppelen aan een grote spelletjes site en een profielen site.
Ik ben ook van plan van dit forum een van de grootste van Nederland te worden doormiddel van de nieuwste functies en mogelijkheden.

Ik hoop ooit in dit rijtje te komen en uiteindelijk voorbij te streven

- Tweakers
- fok
- tweakzone

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:22
Hallo Nickoledeon,

Hier op got verwachten we altijd een beetje eigen inzet voordat je een topic gaat starten. Dit staat ook omschreven in de Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) zou je deze eens willen doorlezen? Als je na het zoeken nog steeds geen antwoord hebt, dan mag je gerust een nieuw topic starten maar doe dit dan wel volgens de richtlijnen in de faq :).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.