Toon posts:

[Novell] thuisstudie/e-learning

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik ben op zoek naar een bedrijf/instelling die een cursus novell heeft die je thuis kan volgen via het internet. Ik ben al een week allerlei bedrijven aan het bellen/mailen maar ik kan er maar geen een vinden. Is er hier iemand die zo'n opleiding thuis gevolgd heeft en er positief over is.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-02 14:07

PcDealer

HP ftw \o/

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

Topicstarter
Thanx voor je snelle reply. had zelf ook op de site gekeken, kreeg alleen een verwijzing naar een bedrijf wat studies verzorgt in Utrecht.

Ik prefereer meer via een instelling aangezien je dan nog contact hebt met een docent, maar ik ga dit zeker even doornemen om te kijken of het toch iets is!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-02 14:07

PcDealer

HP ftw \o/

No problem. Probeer ook eens Azlan Training te bellen voor info. Zij doen namelijk ook Novell. Ik weet niet of dat via internet kan. Ze hebben wel E-Learning:
http://mailshot.azlan.nl/...studiebestelformulier.pdf

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

ik heb zelf ervaring met een dienstje van New Horizons. (Die in Rotterdam dan) die hebben iets wat ook erg grote flexibiliteit bied door een walk-in concept.
dat is in de avond uren en zelf te plannen met CBT's (Computer based training) en een docent aanwezig om vragen te stellen.

Als het via internet verhaal je dus gat om de flexibiliteit is dit misschien een optie, als je gewoon alleen vanuit huis wil werken is het een beetje off topic. dan mijn excuses :)

Succes met leren, en mag ik vragen wat je wil leren van Novell? (Ik ben ook altijd op zoek naar leuke nieuwe certificaatjes.)

Verwijderd

Topicstarter
PcDealer schreef op 09 november 2004 @ 10:05:
No problem. Probeer ook eens Azlan Training te bellen voor info. Zij doen namelijk ook Novell. Ik weet niet of dat via internet kan. Ze hebben wel E-Learning:
http://mailshot.azlan.nl/...studiebestelformulier.pdf
Zal ik doen.
Verwijderd schreef op 09 november 2004 @ 12:21:
ik heb zelf ervaring met een dienstje van New Horizons. (Die in Rotterdam dan) die hebben iets wat ook erg grote flexibiliteit bied door een walk-in concept.
dat is in de avond uren en zelf te plannen met CBT's (Computer based training) en een docent aanwezig om vragen te stellen.

Als het via internet verhaal je dus gat om de flexibiliteit is dit misschien een optie, als je gewoon alleen vanuit huis wil werken is het een beetje off topic. dan mijn excuses :)

Succes met leren, en mag ik vragen wat je wil leren van Novell? (Ik ben ook altijd op zoek naar leuke nieuwe certificaatjes.)
Ben misschien een beetje lui :) maar lekker vanuit thuis of op me werk lijkt me beter. Had zelf ook net gelezen over een walk-in concept. Ziet er leuk uit, maar mijn voorkeur gaat nog steeds naar e-learning. Wel bedankt voor het meezoeken

Over 2 jaar komt er op de locatie waar ik werk een geheel nieuw gebouw waar nog 2 scholen erbij komen. Allebei de scholen draaien novell 6/6.5 en wij draaien nog nt 4.0. We wilden net overstappen op 2003 toen dit verhaal kwam en na overleg met de 2 scholen gaan wij ook over op novell. Dus ik zit te kijken naar een gehele cursus novell 6/6.5

Heb al ervaring met novell 4 maar dat is al een tijdje geleden +- 5 jaar. 2 jaar geleden wel een opfriscursusje gedaan novell 6 maar dat was erg basic (kijken wat de mogelijkheden zijn) , aangezien er ook ict coordinatoren bij zaten, konden we niet erg te diep in de theorie gaan.

Ik heb dus minimaal 2 jaar de tijd om me te verdiepen in deze materie vandaar dat ik het ook via e-learning wil doen, op me gemak en zodoende ook 2 jaar bezig blijven zodat de kennis niet wegzakt.

• bertje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-01 14:21
misschien is het ook intressant om je eens in SUSE LINUX Enterprise Server 9+zenworks for linux 6.6 te verdiepen want dat is wel de toekomst wat novell betreft..

Verwijderd

Een leuke tip als je al wat thuis bent in linux is om alvast een suse Certified Linux Professional certificaat te halen. Als je die hebt voor 1 januari krijg je een novell papiertje er gratis bij zonder het (duurdere) praktijk examen te hoeven doen.

Dan moet je wel eerst LPI-niveau 1 halen, en dan een daaropvolgend certificaatje van Suse.
Maar die zijn voor mensen met rdelijke (COMMAND LINE!!) linux ervaring prima te doen.
Pagina: 1