Toon posts:

Medion 9570 tekentablet

Pagina: 1
Acties:
  • 121 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
windows (XP) ziet mijn tekentablet als een HID-compliant muis, hij werkt wel maar dan werkt t ook als een muis ipv een pen. Zodra ik de bijgeleverde drivers installeer doet ie helemaal nix meer. Ik heb deze tablet al lang maar ik heb m een tijd niet meer gebruikt. Eerst werkte hij wel gewoon. Zou iemand mij hiermee kunnen helpen?

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Tja, mijn buurvrouw heeft een Medion draadloze muis die ik met geen mogelijkheid aan praat krijg. Koop een Wacom tablet :)

LinkedIn WoT Cash Converter

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
is dat ook niet de bedoeling van die dingen? Dat ze als muis gezien worden? ik heb er iig laatst 1 in m'n handen gehad van wacom, die deed hetzelfde, ook na de drivers geinstalleerd te hebben bleeft ie het gewoon doen :x

Verwijderd

Topicstarter
nou hij reageert dus als een muis ipv een tablet. ik wil dat als ik links boven met mn pen zit dat de cursor dan ook links boven op mn scherm staat.

• PaulZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-05-2024
Bij m'n Wacom kan je instellen oftie op muismodus of op penmodus moet (via configuratiescherm). Kan dat bij die van jou ook niet?

Vlinders moet je volgen, niet vangen...

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:41

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Ik weet niet hoe oud/nieuw de Medion 9570 tekentablet is. Mijn broer heeft een Lifetec LT 9310 tekentablet dat ook als een muis gedroeg, tot we eindelijk nieuwe drivers konden vinden voor XP. Misschien de juiste drivers (voor de juiste OS) vinden?

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

samo

yo/wassup

Heb je eerst de tablet in de usb poort gestoken? En toen dat niet werkte toch maar de drivers? Tsja.
Probeer eens een uninstall, via control panel -add/remove software en controlpanel-system-hardware-device manager.... en dan opnieuw installeren vanaf de cd...

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

• Neobender
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-02 10:31
soms werkt eerst de drivers installeren en dan pas aansluiten..

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan de pen en muis modus instellen in het driver programmaatje, maar als dat programma loopt doet ie nix, als ik t afsluit werkt ie wel maar dan als muis. vorige keer dat ik had gebruikt had ik er ook windows XP op staan, dus daar zou t niet aan kunnen liggen denk ik.

Ik heb m erin gestoken en dan geinstalleerd, en vice versa. Geen succes. Zo te zien installeert ie m meteen als een HID compliant muis zodra ik m erin steek.

• samo
  • Nu online

samo

yo/wassup

Verwijderd schreef op 10 november 2004 @ 14:34:
Ik heb m erin gestoken en dan geinstalleerd, en vice versa. Geen succes. Zo te zien installeert ie m meteen als een HID compliant muis zodra ik m erin steek.
De standaard drivers (Human Interface Device) voor een apparaat waarvan windows de specefieke drivers niet van kent.
Heb je tussen "Ik heb m erin gestoken en dan geinstalleerd" en "en vice versa" de software verwijderd zoals ik in mijn post hierboven meldde.
Misschien kan je eens configuratiescherm -> systeem -> hardware -> apparaatbeheer -> HID apparaat -> drivers updaten en handmatig de .inf file op je cd zoeken.

Verwijderd

Topicstarter
dat heb ik gedaan, maar het gaat nog niet . Ik kan de stuurprogramma niet updaten, hij zegt dan dat hij geen stuurprogramma kan vinden.

• samo
  • Nu online

samo

yo/wassup

Geef je wel de juiste locatie aan? Of laat je windows gewoon zelf zoeken?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb m laten zoeken en ik heb m de locatie aangegeven, ik zou verder niet weten wat ik kan proberen..
Pagina: 1