Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[UT] %$@$#%@ KUT ZOOI, EIKELS

Pagina: 1
Acties:

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:11

4POX

Everybody is wired

Topicstarter
Wil ik vandaag een lekker potje UTen.. Krijg ik dit..

ik log in bij GAMEPOINT en begin lekker te spelen.. Komt er opeens een clan binnen (VPN) en die eikels hebben een skin dat ze door de grond heen gaan..

oftewel je zit die eikels niet.. GODVERDOMME..

Eerst die autoaim shit en nu dit soort gelame.. En die sukkels maar denken dat ze goed zijn. Hoezo goed.. Je kan ze niet zien of raken...

En ik denk niet dat het door de server of verbinding komt.. Maar die lui doen het er gewoon om..

Misschien draait gamepoint wel een oude patch maar de lol met zulke figuren is er voor mij nu af..

AMEN

AKA Rinkel weblog

• Visionist
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-09 14:26
Tja game dan via UT zelf! :)

Verwijderd

LOL, en ik maar denken dat het aan m'n verbinding met 1500+ ping was..hehe.

Maar ff serieus, is dit een "online cheat"? Ik zag wel dat ze groene plekken hadden etc.. als ik ze zag (met ping 1500+ zie je niet zoveel).

BTW 4POX, je moet echt vaker spelen....

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Topicstarter
Mijn ping was 49.. En ik zag ze echt.. Ik draai 4.36..

AKA Rinkel weblog

Verwijderd

HEHE, en mijn ping was ECHT 1500, en toch maakte ik je af met m'n flak! Zou toch niet mogen 4, foei!

Maareh weet niemand hier meer van? Valt wel op dat eigenlijk alleen deze server dat heeft. dwz dat ik het nog niet bij andere servers heb gezien!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Ah, dus dat is het. Ik kom de laatste tijd ook nogal eens onzichtbare tegenstanders tegen. Dat clanleden dat doen is helemaal zielig, komt de naam van de clan ook niet echt ten goede.

Paar dagen geleden speelde ik nog tegen een duitser (met de toepasselijke naam Cheater) die een aimbot gebruikte (gaf ie zelf toe). Zijn die servers op gamepoint niet meer beveiligd met [cshp] (volgens gamepoint zelf namelijk wel), of bestaan er al weer nieuwe aimbot-varianten :?

• Morphs
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05 09:45
Laatst had ik met q3a demo ongeveer hetzelfde. Er was iemand waar je dwars doorheen schoot en hij had zelf no-clipping. Hij kon echter geen wapens pakken dus hij had alleen maar de gauntlet.

Toch was hij wel vervelend, totdat de admin op ons verzoek hem uit het spel trapte.

Erg jammer dat er steeds meer gecheat wordt (zo lijkt het althans).

edit:
Hoe zit het trouwens met zo'n aimbot speler? Raakt hij je _altijd_, of schiet hij gewoon verdacht veel raak? Ik heb wel eens met een bot gespeeld met 100% accuracy en dat valt bij instagib heel erg op, maar met de gewone wapens duurt het ff voordat je het doorhebt (hij lijkt gewoon heel erg goed)

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Topicstarter
Ik werd eens beschuldigd dat ik een aimbot gebruikte. Ik heb de mensen toen maar vertelt dat ik een optical mouse gebruikt op mousespeed 15.00

AKA Rinkel weblog

• Morphs
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05 09:45
Ik ken het, ik heb ook wel tegen mensen gespeeld die begonnen te zeuren over het gebruik van een aimbot (wat uiteraard niet het geval was). Ik schoot ook bij lange na niet altijd raak. Maar op sommige moment pak je steeds één iemand telkens als hij in beeld komt en dan lijkt het inderdaad op aimbotterij.

Verwijderd

Maar hoe doet die aimbot dat precies. Die draait toch lekker rond en begint te pleren en raatk altijd, of niet? vraag me af hoe dat zit. Kun je ze ook beter herkennen

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.4pox.net/zooi/ut.jpg

dit heb ik alleen bij gamepoint

AKA Rinkel weblog

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10 10:22
haha, ik had jou net/vandaag nog afgemaakt,

[WMD]SoCreTaS de naam!

@lol

maareh, ik zie geen ruk op dat plaatje

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://WWW.4POX.NET/ZOOI/UT2.JPG

AKA Rinkel weblog

Verwijderd

heee, die vernichter zat laatst op mijn eigen server.......wie is dat? is dat een cheater???

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-10 21:52

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Zoiets had ik laatst ook op een lan party, op sommige maps lagen ALLE wapens, items ETC, IETS lager dan normaal, alle wapens + AMO + powerups lagen HALF in de grond. Spelers D8 ik nog niet...
BUGje?

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Verwijderd

was in patch 4.28 een bug dat alles de grond in zakte.

misschien server met oude patch?

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08-11 00:42
Does ff allemaal rustig en ga UT niet blamen.

4POX: jij hebt vast en zeker CD2 installed (had ik ook toen bij dit probleem) En een paar van die aimbot protections van CSHP en CSHP2 gedownload van de servers. Ik had ook dat kereltjes begonnen te zweven enz. Uninstall UT en installeer alleen CD1.

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Topicstarter
Op woensdag 03 januari 2001 17:01 schreef benchMarc het volgende:
Does ff allemaal rustig en ga UT niet blamen.

4POX: jij hebt vast en zeker CD2 installed (had ik ook toen bij dit probleem) En een paar van die aimbot protections van CSHP en CSHP2 gedownload van de servers. Ik had ook dat kereltjes begonnen te zweven enz. Uninstall UT en installeer alleen CD1.
Ik heb idd cd2 geinstalleerd omdat ik met een viper2 op metal spel..

Dan maar een tijdje niet op gamepoint spelen..

Want ik vind het met cd2 te mooi om daar voor naar de textures van cd1 terug te gaan..

AKA Rinkel weblog

Pagina: 1