Password reader

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

• Turmin
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:46
Eey,

Een hele lange tijd geleden hebben ik ooit een programma gehad dat als je bijvoorbeeld ergens in een inlog scherm je wachtwoord had ingetypt, en je ging er met je muis opstaan liet die het wachtwoord zien. dus hij kon zeg maar ****** lezen.
Nou wou ik dit programma graag weer hebben om even de wachtwoorden uit o.a. Outlook enzo "te zien". Weet iemand waar ik 't nog kan downloaden als dit nog bestaat?

B.v.d.
M.v.g. Turmin

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:43

samo

yo/wassup

heb je zelf al gezocht? Via google is dat misschien wel te vinden....
Zo ja, waarom is het niet voldoenend?

[ Voor 31% gewijzigd door samo op 09-11-2004 01:43 ]

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

Verwijderd

lees anders de faq is door :+

Verwijderd

Ik heb het programma vroeger ook gebruikt. Het werkte overigens niet overal mee. Met de laatste versies van Outlook en Outlook Express werkte het in ieder geval niet.

• Turmin
samo-arne schreef op 09 november 2004 @ 01:36:
heb je zelf al gezocht? Via google is dat misschien wel te vinden....
Zo ja, waarom is het niet voldoenend?
Ik zit de hele tijd al via google te zoeken, maar kan 't helaas niet meer vinden :(
Welke FAQ? :?

• Turmin
Verwijderd schreef op 09 november 2004 @ 01:43:
Ik heb het programma vroeger ook gebruikt. Het werkte overigens niet overal mee. Met de laatste versies van Outlook en Outlook Express werkte het in ieder geval niet.
Volgens mij las 't gewoon alles wat er maar uit zag als **** ?
En zijn er anders geen nieuwere versies die 't wel kunnen?
Weet je misschien nog hoe 't heet, of waar je het had gedownload?

Verwijderd

download.com, en zoeken op 'password'

raak in 10 secs: http://www.download.com/2...10252467.html?tag=lst-0-8

• Turmin
Erg bedankt! Hij laat in iedergeval m'n Outlook wachtwoord zien! :*)
Helaas geen wachtwoorden die je op internet invult ofzo maar dat was ook niet belangrijk. Het ging om Outlook en dat werkt.
Hartelijk bedankt! _/-\o_

Verwijderd

Cool! Dit was overigens niet het programma dat ik bedoelde (ik weet niet meer hoe het wel heette). Maar mooi dat het voor je werkt.

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:43

samo

yo/wassup

Turmin schreef op 09 november 2004 @ 01:44:
[...]

Ik zit de hele tijd al via google te zoeken, maar kan 't helaas niet meer vinden :(
Je bent er van op de hoogte dat je na het openen van de site google.nl een zoekterm moet invoeren? Denk dan ook eens rustig na wat dat kan zijn. Scroll dan naar mijn vorige post, en klik op google... Zo moeilijk was dat niet.
[...]

Welke FAQ? :?
De FAQ, die je doorleest iedere keer voordat je een topic opent, en voordat je de seach gebruikt. Bovenaan staat een knopje FAQ (naast search, ja echt, er staat search!!!) en bovenaan ieder forum list.....

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

• Turmin
samo-arne schreef op 09 november 2004 @ 02:07:
[...]

Je bent er van op de hoogte dat je na het openen van de site google.nl een zoekterm moet invoeren? Denk dan ook eens rustig na wat dat kan zijn. Scroll dan naar mijn vorige post, en klik op google... Zo moeilijk was dat niet.

[...]

De FAQ, die je doorleest iedere keer voordat je een topic opent, en voordat je de seach gebruikt. Bovenaan staat een knopje FAQ (naast search, ja echt, er staat search!!!) en bovenaan ieder forum list.....
Bedankt voor je vriendelijke uitleg :|

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 14:07

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Verwijderd schreef op 09 november 2004 @ 02:05:
Cool! Dit was overigens niet het programma dat ik bedoelde (ik weet niet meer hoe het wel heette). Maar mooi dat het voor je werkt.
Ik denk dat je Spy & Capture bedoelt.

[ Voor 22% gewijzigd door Neman op 09-11-2004 03:09 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Hmja, ik denk dat dit zo wel dicht kan. Dit is
• (op het randje van netjes)
• net zo makkelijk te vinden door je ISP te vragen naar een nieuw wachtwoord
• heel goed te vinden via google, download.com en zelfs de GoT-search
• een beetje een brak topic geworden :+
Zoals je merkt is dat op deze manier een nietszeggende post, geef er dan wat uitleg bij omdat het zo lijkt dat er password revealers is de SA FAQ staan 8)7
Turmin schreef op 09 november 2004 @ 02:23:
Bedankt voor je vriendelijke uitleg :|
Inderdaad overdreven bijdehand (om 2 uur 's nachts) gesteld maar beide boodschappen kloppen wel en en je kreeg je antwoord ook; nog op de eerste pagina van de zoeklink die hij geeft zou je antwoord hebben gevonden terwijl het nog veel makkelijker zou worden als je het woordje outlook er ergens tussen zou plakken..

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.