Hallo, ik speelde laatst Rome Total War, en toen zag ik een foutmelding met iets van memory error ofzo
ik weet het niet meer. Hij liep kort na de foutmelding in ieder geval automatisch vast en sloot zichzelf af. Ik start de pc weer op, Windows meldt dat er een ernstige fout hersteld is. Ik computer gewoon vrolijk door. Start ik zojuist de computer weer op...... blijft ie hangen op het moment dat je bijna kan kiezen met welke windowsaccount je inlogt. Ik zit dan al in het lichtblauwe scherm, maar ik zie alleen maar het windowslogo, ik kan dus niet tussen die accounts kiezen. Ik heb al f8 geprobeerd, heb daar eigenlijk alles wel geprobeerd, en nu ben ik met de herstelconsole aan het klooien (maar ik snap er eigenlijk niet zoveel van) Ik heb dus een vermoeden dat het aan het geheugen ligt. Wat moet ik dan volgens jullie doen? Ik las zojuist ook ergens iets over het programmaatje memtest86...... kan ik daarmee deze fout oplossen?
Alvast bedankt!
Hier zijn mijn pc-specs: AMD Athlon XP 64 3200, Geforce 6800 Ultra, 1024 mb ram, 160 gb SATA hd, moederbord weet ik niet precies, eentje van MSI dacht ik (de serie KIA ofzo?) Windows XP Professional.
Alvast bedankt!
Hier zijn mijn pc-specs: AMD Athlon XP 64 3200, Geforce 6800 Ultra, 1024 mb ram, 160 gb SATA hd, moederbord weet ik niet precies, eentje van MSI dacht ik (de serie KIA ofzo?) Windows XP Professional.