Toon posts:

[Ervaringen] e-PRINT Thermal Transfer CD/DVD Label Printer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zag laatst tijdens een beurs een standje waar ze deze printer verkochten.
Schijnt een nieuw product in NL te zijn voor het bedrukken van blanco CD/DVD's met behulp van een thermische print.

Nou moet ik zeggen dat het er zeer geinig en eenvoudig uitzag ook al was het geen full color print (je kon geloof ik kiezen uit 4 kleuren waarbij het idee is dat je er een tegelijk gebruikt).

Voordeel: geen gekl* met een cd-stift, strakke afdrukken (maximaal 4 vlakken)
Nadeel: geen full color (een printje van een scan van een CD/DVD kun je vergeten)

Mij lijkt het gewoon een leuk dingetje omdat ik nu met stiften loop te prutsen (en ik geen behoefte heb aan full color printjes) maar heeft er al iemand ervaring met dit printertje en zo ja hoe zijn die.

De HCC dagen staan voor de deur en op hun site (e-print.nu) staat dat ze daar ook aanwezig zullen zijn.

Ik zit dus te dubben, kopen of niet?

Krijg het niet voor elkaar om een plaatje te laten zien maar op deze site kun je hem wel vinden: http://www.mister-q.nl

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2004 00:15 . Reden: Plaatje toevoegen (is URL geworden omdat plaatje niet lukte) ]

• HellRaver
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-10-2024

HellRaver

Da wask nie da was die neger!

Ik heb ze geloof ik ook op een beurs in Eindhoven zien staan....

Zag er opzich wel goed uit en is ook erg handig aangezien ik steeds mee DVD's brand en er vervolgens niks opschrijf. Gevolg: Aan het eind van de maand ligt er een stapel DVD's op m'n DVD speler waarvan ik niet meer weet wat erop staat :(

Vroeger had je dat gekloot met labels en nu kan je gewoon strakke teksten en plaatjes op je CD/DVD printen (Water en kras vast) een hele vooruit gang dus!

BTW ze hebben ook een full color hoor als je die perse wil ;)
(En die brand ook de CD/DVD's full automatic voor je)

1 nadeel: Die kost iets meer dan 2000 Euro :(
(Maar ik heb hun Demo gezien en die zag er zeer gelikt uit! Exact een CD/DVD die je in de winkel zou kopen)

[ Voor 8% gewijzigd door HellRaver op 09-11-2004 07:05 ]

Ik zeg maar zo: Zeg maar niks!

Verwijderd

Ey Lordaeron ik heb zo'n ding gekocht in rotterdam ( ahoy ) idd ook op zo'n beurs.
IK ben er best tevreden over, ik gebruik gewone goedkope cd's zonder opdruk en dat gaat erg goed.
Tis alleen aardig wat werk mijn oude cd's opnieuw te branden, maar het ziet er zoveel beter dan mijn handschrift :D ik zet zelfs de band logotjes erbij :)

Leuke vinding iig netjes en fullcolor hoeft toch niet van mij, maar ja das mijn mening.. HAHA op naar het volgende handige speledingetje iemand suggesties ?? :*)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor jullie reacties.
Blijkbaar is het nog zo'n nieuw apparaat dat er nog maar weinig mensen van gehoord hebben, iets wat na de HCC dagen vast wel zal veranderen denk ik.

Ik kan er nog een paar nachtjes over slapen maar ik denk wel dat ik hem ga kopen :)

Andere leuke speledingetjes? Creative Muvo2 is een leuk speledingetje. MP3 everywhere zeg maar :P
Staan trouwens op dezelfde site voor een leuk prijsje dus eens ff kijken ofdat ik wat extra korting kan lospeuteren als ik beiden koop >:)

• HellRaver

HellRaver

Heb op de HCC zo'n ding gekocht samen met een webcam (Met night vision) voor voor 135 Euro.
Prijs op de site is al 150 Euro (En daar komen nog eens verzend kosten bij)

Maar ben erg tevreden ook die webcam is geweldig! Geen last van ruis of donker beeld 's nachts maar prima beeld.......... wat een vinding IR in je webcam (Je moet er maar opkomen op de HCC heb ik ze nergens anders kunnen vinden)

En die gasten zeiden dat ze 2 weken geleden nog als gadget van de week in de Veronica gids stonden nou voor mij is het dus nu dus ook de gadget van deze week.

Dus Tiberian ik zou hem je zeker aanraden!

• TMoose
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-12-2025

TMoose

Mooooooose !!

Ik heb sinds een paar maanden een Canon Pixma 4000 bubbeljet, en deze print zonder problemen in full-color op printable CD?s en DVD?s met behulp van de bijgeleverde CD-tray. Dit was een van de belangrijke punten waarom ik voor deze printer gekozen heb. (Naast top feed + bottom paper tray en standaard full-duplex printing.)

Prusa mini+ & Xtool M1 & Anycubic Photon

• HellRaver

HellRaver

Klote van die dingen is dat het inkt blijf.......

Je hebt dus speciale cd's nodig....
Het is niet krasvast....
En als je er een druppeltje vloeistof op krijgt ziet het er niet meer uit.....

Verwijderd

Topicstarter
Sluit ik me helemaal bij aan bij Hellraver.
Inkt is wel leuk maar mijn ervaringen daarmee zijn niet zo denderend.

Heb nu dus zo'n e-print geval en ben er erg blij mee :)
Simpel te bedienen en de prints zijn super strak !
Je moet flink je best doen wil je dat er weer af krijgen ;)
Pagina: 1