Toon posts:

[XP] Trage Boot sequence*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik heb een Dell Inspiron 9100 BIG TASTY LAPTOP en nu heb ik hem pas geformatteerd k heb mijn nodige programma's geinstalleerd Adobe CS , Macromedia Studio en Norton 2004, maar het duurt tijdens het opstarten bijna anderhalve minuut voordat ik iets kan dan doen, ook al staat mijn desktop etc al klaar, maar mijn netwerkverbinding duurt blijkbaar heel lang. Ik start windows op,
geluid, DVD+r en norton start op dan wordt het stil en dan anderhalve minuut later komt de netwerkverbinding. Tot die tijd opent hij niks, geen deze computer etc.
Weet iemand hoe dit komt en hoe ik dit kan voorkomen, voor mijn formatering startte het allemaal stukken sneller op.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Vertel eerst eventjes welke Windows versie je gebruikt zodat ik dat in je topic titel kan zetten? :)
Als je je netwerk kaart disabled - start je PC dan wel snel op? Zit je eigenlijk in een bedrijfsnetwerk? :)

Verwijderd

Bij mij is dat ook.. waarschijnlijk omdat ik nog steeds geen full computer scan heb gedaan.

want de meeste progjes zijn opgestart in de taskbar.. en als ik IE open.. gebeurt er dus niets.. zodra bovestaande popup komt van me virusscanner springt alles open wat ik daarvoor heb gedubbelklikt.

btje vreemd, maar zal vanmiddag is me virusscanner compleet me pc laten scannen. misschien dat het helpt :)

het is wel vreemd. ik had dit eerst zelf ook nooit, dus denk dat het door die niet voltooide scan komt

Verwijderd

Topicstarter
Oh nou ik heb windows xp pro zonder sp 2 maar met sp 1 en het ligt niet aan Norton, want die heb ik al volledige scan's laten maken dus die is het niet. Ik zit niet in een bedrijfsnetwerk maar gewoon thuis op een draadloos netwerk.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Het wil nog wel eens zo zijn dat Norton vervelend doet en gewoon traag is - zou je eens kunnen proberen om heel Norton (en alle andere Norton producten eventueel) te verwijderen? :)

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-04 07:53

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

probeer anders met bootvis de boorsequence te verbeteren.

Wat je ook kan doen en dat werkte bij mij beter:
advanced system optimizer gebruiken, maar dat kost geld.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Hann1BaL schreef op 09 november 2004 @ 15:58:
probeer anders met bootvis de boorsequence te verbeteren.

Wat je ook kan doen en dat werkte bij mij beter:
advanced system optimizer gebruiken, maar dat kost geld.
Bootvis is al geïntegreerd in Windows XP :) Je kan er uiteraard wel mee analyseren waar de vertraging zit......

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1