[iTunes] Tags buitenom editen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Klinkt heel vaag, maar wat ik wil is de tags die in iTunes gebruikt worden editten vanuit de verkenner. dingen als [Part of a compilation] [Grouping] Enz, die kunnen in de tagprogsels die ik heb niet veranderd worden, maar alleen in iTunes zelf, en ik wil bestanden uit een bapaalde dit dezelfde grouping meegeven.
Iemand die een programma kent dat deze tags wel ondersteunt?

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welk programma gebruik je nu? Tag&Rename is nog steeds een geniaal programma die deze tags wel ondersteund geloof ik. Jammer alleen dat het een windows programma is, maar je kunt altijd Virtual PC gebruiken als je geen echte pc bij de hand hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Ik gebruik tag&rename, maar ik kan die tags die ik noem nergens vinden in dat programma hoor :?

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het kan voor zover ik weet alleen nog met iTunes. Grouping is namelijk niet echt een Muziek-info-tag (ID3) maar meer een handige toevoeging om je muziek te indexeren.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2004 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Volgens mij heeft Beathoven gelijk. Tag&Rename ondersteunt veel maar niet alles. Je kunt de maker een lief mailtje sturen natuurlijk. Ben ook blij dat mijn disc# support er is. Maar probleem is een beetje gebrek aan standaard in ID3. Sommige tags worden wel weer meegenomen als ze populair zijn maar alle tags meenemen.. het zijn er nogal veel. Je zou ook eens kunnen kijken naar (ook PC) www.helium2.com, niet mijn favorite om tags te editten maar ondersteunt er wel gigantisch veel en het is een heerlijk programma om snel te kunnen filteren op van alles om bijvoorbeeld de collectie beetje hoogwaardig te houden.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn