Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Het grote samsung X460 topic :)-> mooie gsm voor weinig geld

Pagina: 1
Acties:
  • 902 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hier dus het grote samsung x460 topic omdat deze er nog niet was.
Ik ben tevens benieuwd wanneer de providers met dit toestel en prijzen gaan stunten. op dit moment ligt de losse toestelprijs (simlockvrij) al op 145 euro voor deze mooie beauty.

Ik kan nog geen echte review's over dit mobieltje vinden, maar dat het een kleine samsung is die antenneloos is is wel mooi :)

Hier een link met specs en foto's:
http://www.mobile-review....ung/samsung-x460-en.shtml

Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/phonemodels/samsung/image/x460-1.jpg

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11 22:26

Mooody

elmoody

Ik heb 'm besteld :)

I.c.m. 1-jarig Telfort 200 abbo en 50 euro retour

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Mooody

Mooody

elmoody

Waar is-ie trouwens 145 euro???

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Matthijs
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 12:24
Volgens de pricewatch begint ie bij 189....

pricewatch: Samsung X460

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:36

Boy

www.byoscoop.nl

Ik begrijp niet dat ze 'm in dezelfde serie plaatsen als de x450...als je deze naast de x460 legt, heb je toch een heel andere telefoon???

Ik krijg de x460 ook over een week of 3 binnen (samen met de xbox :) was een aanbieding, ik wilde de xbox wel graag, maar toen ik hoorde dat ik de x460 erbij kreeg en zag wat voor een foon het was, vond ik het te gek. Ik miste het scherpje voorop, welke ik had bij m'n oude s300)

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

• J_Velsink
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:27
Bij de BelCompany kan je de telefoon kopen voor 139.99...

Verwijderd

Topicstarter
OK, laagste prijs is dus al 139,99 euro. Deze telefoon gaat het volgens mij echt worden. Ik hou wel van deze kleine compacte no nonsense telefoontjes.
Ik wil mijn Samsung s300 denkelijk hiermee gaan vervangen

• Mooody

Mooody

elmoody

139 met KPN simlock he.

Bij bestelmaar.nl krijg je 50 euro terug bij een Telfort 200 abbo.

Je betaalt dus 12x25 euro - 4x12,50(50% actie) - 50 euro = 200 euro.
En dat is incl. 200 belminuten per maand. Lijkt me een prima deal voor mensen die een goedkope gsm + abbo zoeken.

[ Voor 85% gewijzigd door Mooody op 10-11-2004 22:56 ]

• Mooody

Mooody

elmoody

Nog meer mensen die 'm al hebben? Ben wel benieuwd :)

Verwijderd

link met kleine test op een duits online-magazin:

http://www.areamobile.de/...sung_pk_1004/teil_III.php

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

Ik heb gisteren de papieren binnengekregen, meteen ingevuld, om 20:00 uur nog kopiën zitten maken bij de C1000 en meteen op de post teruggedaan. Over ongeveer 10 werkdagen zou de nummerportering goed moeten zijn en dan sturen ze me de mobiele telefoon op. Ik verwacht 'm dus over een week of 2...

• Mooody

Mooody

elmoody

Ik verwacht 'm maandag of dinsdag al, dus ik zal dan mijn bevindingen posten :)

• Mooody

Mooody

elmoody

Jammer dat een toestel dat minder overprijst is dan de gemiddelde gsm zo weinig aandacht krijgt...
Er zijn toch vast wel mensen die 'm hebben?

[ Voor 21% gewijzigd door Mooody op 14-11-2004 23:25 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk er hetzelfde over, nogal weinig reacties en aandacht voor dit goedkope pracht toestelletje

Verwijderd

Met alle respect, maar het is niet het toestel waar de gemiddelde Tweaker in geïnteresseerd is. De meest uitgebreide discussies gaan over de meest uitgebreide toestellen met de nieuwste snufjes. Bij die toestellen kan je immers allerlei applicaties en spellen erop zetten etc.

Ik werk zelf in een telecomwinkel en veel mensen vinden 'm er leuk uit zien maar zodra ze merken dat 'ie geen camera etc. heeft haken ze af. De Sony Ericsson K700i en Samsung E800 zijn hardlopers.

• Mooody

Mooody

elmoody

Met alle respect, maar de gemiddelde tweaker is student en veel studenten hebben grote schulden juist doordat ze teveel uitgeven aan nutteloze zaken als dure gsm's met camera's en bluetooth die ze alleen maar hebben om mee op te scheppen.

Een tweaker is toch eigenlijk iemand die van weinig veel maakt zonder teveel investering? :?
De X460 dient prima als telefoon. Een camera heb ik al (Canon 20D) en bluetooth is zelfs bij zakenlui nog niet ingeburgerd.... Ik heb een jaar lang een T630 gehad, maar gebruikte bluetooth niet, zelfs niet bij de carkit.

En inderdaad, ik zie enorm veel K700i's en E800's bij mij in de klas, nog een reden om er geen te kopen. Ook niet omdat ik hoor hoeveel van die mensen een dik 2-jarig abbo hebben afgesloten :)
En dezelfde mensen die over een half jaar de E900 willen, hebben pech, want de stufi levert te weinig op om een 2-jarig abonnement af te kopen :P

[ Voor 20% gewijzigd door Mooody op 15-11-2004 15:13 ]

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:58

Wimo.

Shake and Bake!

Met alle respect, maar de gemiddelde tweaker is student en veel studenten hebben grote schulden juist doordat ze teveel uitgeven aan nutteloze zaken als dure gsm's met camera's en bluetooth die ze alleen maar hebben om mee op te scheppen.
Er zijn tweakers genoeg die geld hebben .. wees maar niet bang

• Mooody

Mooody

elmoody

Tuurlijk, maar ook genoeg met weinig en daarvoor is een niet-overprijste gsm aantrekkelijk.

Verwijderd

Tweakers tweaken graag, dus ook hun telefoon. Dus als je met bluetooth lekker allerlei applicaties erop kan zetten (maakt van je Symbian toestel bijvoorbeeld een afstandsbediening voor de TV) en met UMTS lekker overal kan internetten heeft dat voor veel mensen een bepaald voordeel.

Neemt niet weg dat er ook genoeg mensen zijn die die functies niet nodig hebben. Feit is dan wel dat er dan weinig over te discussiëren is... Dat is dus mijn punt.

• Mooody

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op maandag 15 november 2004 @ 15:57:
Feit is dan wel dat er dan weinig over te discussiëren is... Dat is dus mijn punt.
Ook mijn punt, dus ik hoop dat er meer gebruikerservaringen in dit topic komen :)

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:24
Ik heb deze telefoon net binnen en hij is nu aan het opladen :)
Als je ergens foto's of vragen over hebt vraag maar ik probeer wel te antwoorden :)

• Mooody

Mooody

elmoody

Doe maar wat foto's van het ding aub :)

Ondertussen verzin ik wel wat vragen :P

• Mooody

Mooody

elmoody

Ok.

1. Hoe is het scherm? Is het vergelijkbaar met het TFT scherm van de S500? (mocht je die kennen)
2. Werkt het menu net zo snel als andere Samsung modellen? (zou niet weten waarom niet, maar ik vraag het ff :))
3. Een korte review is natuurlijk nooit weg ;)

• sarlo
Mijn batterijen van de camera liggen in de lader :P
1. Hoe is het scherm? Is het vergelijkbaar met het TFT scherm van de S500? (mocht je die kennen)
Het scherm is vergelijkbaar met de s500 en is zeer scherp :)
2. Werkt het menu net zo snel als andere Samsung modellen? (zou niet weten waarom niet, maar ik vraag het ff :))
Het werk erg snel ja net als bijv de e700
3. Een korte review is natuurlijk nooit weg ;)
Komt eraan maar zou zo even niet weten wat ik er in zou moeten zetten :P

• Mooody

Mooody

elmoody

Ok, bedankt.

Over de review. Gewoon dingen opnoemen die je opvallen. Hoeft niet lang te zijn, als er maar een paar foto's bij staan :)
Je hebt ervaringen met andere Samsungs merk ik, daar kun je ook iets mee doen...

[ Voor 41% gewijzigd door Mooody op 17-11-2004 18:10 ]

• -Wahtah-
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-12-2024

-Wahtah-

Geluk is met de dommen

Zeker leuk toestelletje. Ik zit eraan te denk om een Sagem V55 te kopen, maar ik krijg geen duidelijk beeld over dit toestel mbt. menustructuur, snelheid gebruiksgemak ed. Iemand ervaringen mee? Is nu een aanbieding bij Vodafone online store voor selchts €89,95,- (Wel Vodafone gesimlocked!!)

Maar dit toestelziet er ook erg goed uit. Ook niet te duur en wel klein en modern.

Hier wat linkjes voor de geinteresseerden:

Review op Nieuwe Mobiel.nl

Lopende discussie op Fok Forum

Als we ooit terug in de tijd kunnen reizen, waarom worden we dan nog niet bezocht door mensen uit de toekomst?

• Mooody

Mooody

elmoody

• -Wahtah-
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-12-2024

-Wahtah-

Geluk is met de dommen

Mooooody schreef op woensdag 17 november 2004 @ 18:39:
[...]

Review is wel een groot woord :P
Mja, daar heb je gelijk in.

[ Voor 23% gewijzigd door -Wahtah- op 17-11-2004 20:02 ]

Als we ooit terug in de tijd kunnen reizen, waarom worden we dan nog niet bezocht door mensen uit de toekomst?

• sarlo
Hier alvast wat pics van het de menus en van het buiten schempje..
Ik zal straks even foto's maken van de doos, inhoud van de doos etc :P

Maar de beloofde pics :D
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ivanmeel/Pics%20allerlei/Got/x460/103_0337.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ivanmeel/Pics%20allerlei/Got/x460/103_0338.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ivanmeel/Pics%20allerlei/Got/x460/103_0339.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ivanmeel/Pics%20allerlei/Got/x460/103_0340.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ivanmeel/Pics%20allerlei/Got/x460/103_0341.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ivanmeel/Pics%20allerlei/Got/x460/103_0342.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ivanmeel/Pics%20allerlei/Got/x460/103_0343.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ivanmeel/Pics%20allerlei/Got/x460/103_0344.JPG

• Mooody

Mooody

elmoody

Hij lijkt identiek aan de S500 die ik heb gehad. Prima foontje dus :)

Verwijderd

Ik heb hem ook sinds zaterdag.
Het is qua functies niet zo'n heel speciale telefoon, maar als je iemand bent die niet zoveel geeft om snufjes als bluetooth en camera, en gewoon wilt kunnen bellen en smsen en dat op een stijlvol klein telefoontje... tsja dan istie ideaal.

Vind het trouwens echt een vrouwentelefoon :P

Maargoed ik ben dan ook vrouw die dit onder naam van een vriend post..;)

Ik heb eigenlijk niet echt een goede foto, alleen een beetje wazige gemaakt met de webcam.. Kan je gelijk vergelijken hoe klein die is vergeleken met een SE t610.

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v164/rainbow84/new1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v164/rainbow84/new.jpg

• Mooody

Mooody

elmoody

In principe is elke gsm met trilfunctie een vrouwentelefoon :)

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Ik heb um net via marktplaats voor 150 nieuw in doos gekocht zonder simlock :)

Het scherm is echt :9
Hij reageerd ook een stuk sneller dan mn T630 want dat is echt een kloteding.
Alleen jammer dus dat er geen bluetooth op zit maar dat gebruik ik toch weinig.
Owja incl datakabel, die zit er normaal geloof ik ook niet bij.

[ Voor 11% gewijzigd door Bierkameel op 20-11-2004 18:12 ]

• Mooody

Mooody

elmoody

Heb je hem weer :P Hoest met Rianne? ;)

Nee, een datakabel zit er normaal niet bij.

Verwijderd

Ik sta ook op het punt om de X460 te gaan kopen, maar dan de prepaid versie van KPN. Is hier, zoals bij o.a. de Siemens GSM's die KPN verkoopt, ook allerlei menu's, afbeeldingen en instellingen aan toegevoegd? Zo ja, is dit er simpel uit te halen? Ik ga hem nml gebruiken i.c.m. met mijn Orange abo, aangezien mijn vorige toestel helaas is overleden:(

Verwijderd

Ik heb hem ook gekocht met Hi prepay, heb hem geunlockt en er zit nu een telfort abbo sim kaartje in. :P

Er zat een extra menu'tje in, waarvandaan je de hoogte van je beltegoed kon zien, en de geldigheid enzo. Toen hij geunlockt was (heb het laten doen) was dit menutje ineens vervangen door een telfort menu. Verder is er nu niks meer kpn aan :)

Ik weet niet of hier iets extra voor gedaan is tijdens het unlocken, eigenlijk.

Verwijderd

Zal wel door je simkaart komen denk ik, dat heb ik ook namelijk als ik van vodafone sim naar telfort sim wissel. :)

• Spider_NL
  • Laatst online: 10-05-2023
Hoe staat het me de robuustheid 8) ? Heb nu een 6230 maar dit is wel een heel fijn nononsens telefoontje die best mee op wintersport kan.. alsie niet uit elkaar valt.

"In het verleden behaalde successen bieden geen garantie voor de toekomst"
"Geniet en drink met vaten"

Verwijderd

Robuustheid en Samsung gaat niet samen! Ik heb trouwens nu ook een 6230, maar daar viel de robuustheid dus ook behoorlijk van tegen :'(

Bedankt trouwens soopafly voor je reply!

• Bierkameel
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Ik vind hem wel robuust en hij bevalt me nog steeds goed.
Hiervoor had ik een SE T630 maar dat was echt een klote telefoon.

• Mooody

Mooody

elmoody

Hier ook van T630 -> X460 en hij bevalt prima. Meer zooi dan dit hoef ik er niet op...

• Mighty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 21:15:
Vind het trouwens echt een vrouwentelefoon :P
Haha, mijn zusje heeft hem net binnen en nu mijn vriendin hem heeft gezien wil ze hem ook.
Echt vrouwentelefoontje idd.

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
heeft iemand deze telefoon met een hi prepay? en zo ja, hoe heb je mms aan de praat gekregen, ik heb de gprs al geactiveerd, maar deze kan geen verbinding maken (bellen en smsen doet hij wel)

• Jazzle
  • Niet online
niemand? (voorzichtig schopje)

Verwijderd

Heb hetzelfde hier. Kreeg er een foldertje bij waarin een nummer stond wat je moest bellen om gprs en mms te activeren wat ik beide gedaan heb, maar gprs verbinding maken ho maar.
By the way, X460 met KPN prepay

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2005 00:00 ]

Verwijderd

Je kan met KPN of Hi Prepay niet gewoon gebruik maken van GPRS, alleen van iMode. iMode gaat ook wel over GPRS maar de X460 is tenslotte geen iMode toestel, misschien dat dat het probleem is.

Verwijderd

Moet prima gaan aangezien het zelf door KPN wordt aangegeven en na het mislukken van de GPRS verbinding het I-Mode hoofdscherm (met homepage etc) verschijnt. Het eerste probleem is dus verbinding maken met GPRS. Na activatie (via 313) moet de telefoon uit en weer aangezet worden waarna alle instellingen voor GPRS?MMS/I-mode in het toestel staan. Alleen het werkt jammer genoeg nog niet.

• Jazzle
  • Niet online
ik heb maandag naar de klantenservice gebeld, waarna ze vandaag eindelijk wat in het systeem hebben geklooit waardoor hij het nu wel doet, lag dus niet aan de instellingen maar aan het systeem bij hi, dus: stap1: 313 activeren, stap2:zeiken bij de klantenservice, stap3: weekje wachten :z stap4: hij doet het!

[ Voor 22% gewijzigd door Jazzle op 06-01-2005 21:42 ]

Verwijderd

Welk nummer van de klantenservice heb jij gedraaid? Heb net de hi prepay klantenservice gebeld maar die vertelde mij weer dat i-mode/mms niet konden op dit toestel en dat zij niks in een systeem konden veranderen.

• Jazzle
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 14:13:
Welk nummer van de klantenservice heb jij gedraaid? Heb net de hi prepay klantenservice gebeld maar die vertelde mij weer dat i-mode/mms niet konden op dit toestel en dat zij niks in een systeem konden veranderen.
09002005200
maar ik had de klantenservice gebeld (kies overige), zouden ze het wel doorgeven aan de technische afdeling, en ik denk dat ze daar wat hebben gedaan 8)7 (en imode kan idd niet op de x460)

Verwijderd

Heb net dat nummer gebeld en verteld een vriendelijke mevrouw mij dat zij niks in het systeem kan veranderen om het werkend te krijgen.

• Bierkameel
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Ik vind die standaard beltonen en plaatjes maar niks, hebben jullie misschien al mooie gevonden voor deze telefoon?

Verwijderd

Ik ben op zoek naar deze telefoon in combinatie met een telfort 200 12mnd. Wie iemand een paar aantrekkelijke aanbiedingen. Ik kan zelf niet echt iets vinden.

Mijn zusje heeft hem vorige maand gehad bij rinkel.nl met ook nog een korting op het abbonementsgeld en dat wil ik nu ook voor mijn vriendin :)

Verwijderd

Je zegt het antwoord zelf al: rinkel.nl :)

• Jazzle
  • Niet online
Weet iemand waar ik zo'n datakabel voor deze telefoon kan krijgen? (en dan niet voor de achterlijke prijs van €50 :r ) Ik heb namelijk een programma van yamaha gevonden dat van wav naar mmf converteerd (het type dat samsung gebruikt als beltoon).

@The Green Peril: ik snap er zelf ook even niks van, blijkbaar werkt het gewoon na een tijdje.
Alles geprobeert--> niks, na een week boos nog een keer mms gestuurd--> hij doet het.
Ik kreeg laatst nog een bericht in m'n voicemail of ik nog steeds problemen had met het mmsen (na 2 weken).

[ Voor 16% gewijzigd door Jazzle op 24-01-2005 20:59 ]

• nowell
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

nowell

Que Pasa!?

Kan iemand me ff informeren over de bel/stand-by tijd van dit ding? Zit er nl over te denken om 'm te kopen...

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

nowell schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 23:33:
Kan iemand me ff informeren over de bel/stand-by tijd van dit ding? Zit er nl over te denken om 'm te kopen...
is toch makkelijk te vinden deze info, kijk hier maar es : http://www.kieskeurig.nl/.../Samsung%20SGH%20X460.htm

Ik heb 'm zelf ook en bevalt erg goed...

• nowell

nowell

Que Pasa!?

Boy schreef op zondag 30 januari 2005 @ 21:29:
[...]

is toch makkelijk te vinden deze info, kijk hier maar es : http://www.kieskeurig.nl/.../Samsung%20SGH%20X460.htm

Ik heb 'm zelf ook en bevalt erg goed...
Ja, ik heb die review al helemaal doorgelezen en ook echt wel verder gezocht op internet, maar niemand post eens zijn bevindingen over de standby/bel tijd.

Op sommige sites zeggen ze dat ie 230 uur standby is (erg netjes), maar op kieskeurig staat weer dat ie "maar" 110 uur standby kan. (=4,58 dagen = krap aan)

Dat ie jouw erg goed bevalt geloof ik wel, maar hoeveel dagen gaat ie standby mee?

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:17
Ik heb hem al een maandje, en ik moet zeggen dat het batterij gebruik een beetje tegevalt.

Als je veel beld, sms en spelletjes speeld is ie na 3 dagen leeg. Bij een beetje idle gebruik haalt ie wel de 5 dagen. Maar dan houd het ook echt op.

Verder is het echt een super mobieltje :) Werkt heel handig, mooi, niet duur, en zit niet te veel poespas op. :)

• nowell

nowell

Que Pasa!?

oke... dank je... hier kan ik wel wat mee.

Ik wil dus een klein telefoontje (dat is deze dus echt wel) maar het moet niet zo zijn dat ik 'm om de dag aan de oplader moet hangen.
Verder hoeft er niet te veel poespas op te zitten aangezien ik dat toch niet gebruik en de x460 was dus eigenlijk te perfecte telefoon (de prijs is ook aangenaam omdat ik 'm als los toestel moet kopen)

• nowell

nowell

Que Pasa!?

Dit las ik in het D500 topic
Batterij verbruik
Gaat je batterij veel te snel leeg? maak je geen zorgen! dit zogenaamde Li-Ion batterij gaat naar mate je oplaad langer mee. (na zo'n 10x opladen moet er al merkbaar verschil in de duur van je batterij zitten
Is dat bij deze telefoon ook niet zo?

oeps... had eigenlijk de edit knop moeten gebruiken

[ Voor 8% gewijzigd door nowell op 31-01-2005 10:03 ]

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:17
nowell schreef op maandag 31 januari 2005 @ 10:03:
Dit las ik in het D500 topic

[...]

Is dat bij deze telefoon ook niet zo?

oeps... had eigenlijk de edit knop moeten gebruiken
Ik heb geen idee.... zal eens bijhouden hoe lang ik er nu mee doe. Volgens mij met intensief gebruik zo'n 3 of 4 dagen ofzo... voor mij genoeg trouwens :) En ik heb hem wel 10 keer opgeladen ofzo denk ik.

Ik heb hem trouwens al 2 maanden bedenk ik me net...

[ Voor 6% gewijzigd door Thomaszki op 31-01-2005 14:57 ]

Verwijderd

Hallo allemaal,

Mijn vrouw heeft sinds gisteren een samsung x460, leuk ding, teleurstellend scherm (maar daar kan ze mee leven :))

Mijn vraagje, vroeger op haar Nokia 3410 zette ze altijd haar alarm en had daar de handige functie "Snooze".... lijkt mij iets heel simpel om te implementeren, maar blijkbaar zit dit niet in de x460.... ofwel vinden wij het niet....

Weet iemand of het er wel degelijk in zit en zo ja, waar we het kunnen instellen ?

Hartelijk dank !

Verwijderd

Ik heb echt iets heel vaags.
Als je een sms verzonden hebt, dan hoor je toch zon geluidje.
Nou, sinds ik 1x mijn simkaart er uit gehaald heb en er weer in gedaan, is dat geluidje veel harder :?

Dit bevalt me niet echt, niet de hele trein/bus/whatever hoeft te weten dat ik een sms verzonden heb.

Hoe kan dit dat dit geluid vanzelf naar hard en zacht gaat, en hoe krijgi k het weer terug?

Verwijderd

Iemand?

• Jazzle
  • Niet online
tijdens dat geluid het harder knopje indrukken?

[ Voor 3% gewijzigd door Jazzle op 11-02-2005 20:21 ]

• Jazzle
  • Niet online
Weet iemand hoe ik de maximale beltoon grootte van 26kb kan omzeilen?
Ik heb namelijk een hoop beltonen gemaakt van rond de 150kb, bij het preview venster (van easy studio) doet hij het wel, maar bij het ploaden zegt hij dat ie te groot is. (nee het geheugen is niet vol, nog 7 1/2 mb over)

Verwijderd

heeft iemand een idee hoe ik het sim lock er af kan halen. Het is een Hi pre-paid pakketje

Verwijderd

Dat mag niet op het forum gepost worden :)

Verwijderd

Ik heb pas geleden een USB data-kabel gekocht voor m'n Samsung X460 (geen originele weliswaar), maar tot nu toe krijg ik 'em niet aan de praat :'|.
Als ik de kabel met mijn PC en telefoon verbind, maakt mijn telefoon hetzelfde geluidje als wanneer je de oplader in de telefoon steekt...

Ik heb de software van Samsung gedownload (laatste versie van Easy Studio).

Nadat die software is opgestart zou je alleen de kabel in de telefoon + PC moeten doen, waarna het programma je SIM-kaart en telefoon gaat lezen...

Dit gebeurd dus niet :(.

Volgens de handleiding van Samsung zou ik de poorten (COM1, COM2 etc.) moeten veranderen, maar dit werkt ook niet.

Wie kan me helpen :o... Ik snap er niks mer van...

• Jazzle
  • Niet online
zelf heb ik de Seriële kabel (origrineel) en die werkt perfect.

• Paitor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-01 12:37

Paitor

rages doen :P

Met een USB kabel zit je sowieso niet op COM 1 of 2, maar moet er een virtuele compoort worden aangemaakt (vanaf COM3 beginnen die dus).
Bij mijn bluetooth gebeurde dat automatisch, geen idee hoe het met je samsung gaat.
* ik ga er nu vanuit dat je alleen via COM kan verbinden...

Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Weet iemand of het mogelijk is om een gedownloade ringtone aan een contactpersoon of groep te koppelen? Als ik een ringtone wil koppelen kan ik alleen de standaard ringtones kiezen :(

• Jazzle
  • Niet online
De batterij begint me nu echt zwaar tegen te vallen.
Ik laad hem normaal elke avond op, maar als ik hem een nacht vergeet is hij de volgende ochtend helemaal op en valt hij uit.

• Dude86
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-11 23:30
/me ff een kickje :>

Heb even een vraagje over deze telefoon, ik lees op internet ervaringen van sommige mensen dat wanneer je iets 'bevestigt' op de telefoon, dat je dan een 'irritant' geluidje hoord, ik ken iemand met de samsung E330 en daar hoor je ook zo'n geluidje.
mijn vraag is dus of dit 'bevestigings'-geluidje uit is te zetten :?
Pagina: 1