Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

GoT sessie verlopen na afsluiten Browser of pc.

Pagina: 1
Acties:
  • 75 views sinds 30-01-2008

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-11 18:25

janklp

FortyTwo Capital

Topicstarter
Ik heb altijd GoT als startpagina gehad. Wanneer ik de browser (FireFox) afsloot en weer opstartte dan kwam ik meteen in MyReact terecht zonder opnieuw te hoeven inloggen. Zeer handig! _/-\o_

Helaas moet ik sinds kort elke keer als ik de browser opnieuw opstart ook opnieuw inloggen op GoT. Heel irritant want sluiten en openen gebeurd vaak. Ook als ik de pc reboot moet ik telkens weer opnieuw inloggen. Ik heb dit 2 weken volgehouden maar nu erger ik me er te erg aan :r

Ik heb de cache en de coockies al verwijderd dus daar ligt het sowiezo niet aan.

Weet iemand wat ik zo moet veranderen om dit weer teruggedraaid te krijgen?

Specs:
Browser: FireFox
Besturingssysteem: Windows XP sp1

• JvdM
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-11 21:28

JvdM

<---->

je had een handig progje daarin kon je formulieren en dus ook wachtwoorden en usernames invullen, en dan kon je aangeven bij welke site je dat wilt gebruiken..

ik moet even zoeken welke dat dus is..

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Topicstarter
-Jordy- schreef op 08 november 2004 @ 22:30:
je had een handig progje daarin kon je formulieren en dus ook wachtwoorden en usernames invullen, en dan kon je aangeven bij welke site je dat wilt gebruiken..

Ja maar GoT blijft altijd automatisch ingelogd. Bij andere pc met IE gaat het ook goed.

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

Gooi eens je cookies weg voor *.tweakers.net en check je tijd op de computer.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb het zelfde hier met bijna alle sites waar ik in moet loggen, ook FF ;) Maar ik vind het zelf eerder een security optie (die dus goed staat imho) dan dat het een bug is. Dus ik zou even door FF heen wandelen om te kijken wat daar staat.

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:01

JvS

Ik heb hem zelf ook

-Jordy- schreef op 08 november 2004 @ 22:30:

Jij hebt het over roboform denk ik, maar dat heb je helemaal niet nodig. GoT moet gewoon ingelogd blijven. Ik denk dat jouw browser geen cookies opslaat ofzo, want als ik mijn cookies weggooi, dan juist raak ik mijn sessie kwijt, anders niet namelijk.

Het lijkt er mij op dat je browser je cookie wegkijlt zodra-ie afgesloten wordt oid

[ Voor 32% gewijzigd door JvS op 08-11-2004 22:36 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
JvS: nope ;) ik heb exact dat "probleem" bij alle sites die met cookies werken ;) Dus vandaar dat ik het herken :P

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/~crew/F_J_K/vaw/FfPrivacyOpties.png

:P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Topicstarter
Dat kan het weleens zijn. Ik was er net zelf naar aan het kijken. Maar raar dat hij daar ineens opstaat want eerder ging het altijd wel goed 8)7

Ik heb het dus veranderd maar het heeft niet geholpen. Tot mijn grote schrik moest ik weer opnieuw inloggen :( Iemand nog een ander idee?

[ Voor 34% gewijzigd door janklp op 09-11-2004 09:22 ]

• JozyDaPozy
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 24-09 20:28
Ik heb hier ook last van!

Sinds ongeveer een maand ofzo (inmiddels al (toevallig) aantal nieuwe installs gedaan van Windows, maar probleem blijft)
Ik heb de 'keep cookies' op 'until they expire' staan, wat me de meest logische optie lijkt te zijn..

En toch wordt ik keer op keer uitgelogd.

• nuclear waste
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-06-2023

nuclear waste

<onzin>

Het kan zijn dat ik het voledig mis heb maar moet "remember passwords" niet aangevinkt zijn?
Tools > options > privacy > saved passwords

</onzin>

• JozyDaPozy
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 24-09 20:28
nuclear waste schreef op 09 november 2004 @ 18:02:
Het kan zijn dat ik het voledig mis heb maar moet "remember passwords" niet aangevinkt zijn?
Tools > options > privacy > saved passwords
Nee, dat heeft er niets mee te maken, mijn firefox onthoudt ook netjes de passwords, dus mijn username en password staan wel altijd weer ingevuld, maar ik wil gewoon ingelogd blijven...

• virus.elektro
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-11 20:33

virus.elektro

profesionele monitor sloper

ik heb hier ook Firefox en ik blijf gewoon ingelogd staan. cookies staan trouwens op until they expire

elektrotechniek is leuk (nog wel). ik ga dus weer verder met leuke dingen ontwerpen. amd 2200+ 256mb 333mhz,gf4 440mx, 120gb,16X dvd. jarr-url

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Topicstarter
Volgens mij werkt het bij mij ook weer. Zal aan de coockies gelegen hebben denk ik dan. Dankjullie _/-\o_ wel

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

Okej :) Dit is btw eigenlijk geen LA-topic, meer BUG. Vandaar move >> BUG + dicht aangezien het dus opgelost is :)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.