Toon posts:

IE: Laat plaatje niet zien?

Pagina: 1
Acties:
  • 199 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik zit met een vaag probleem. Ik heb fijn een plaatje geupload, dit is de link:
http://www.pcwereld.info/images/partners/banner_mijo.jpg

Als ik gewoon via die URL naar het plaatje toega, geen probleem, dan zie ik hem gewoon. Maar, nu heb ik hem op mijn website gezet met de volgende code:

<a href="http://www.mijosoft.com/advertenties/image.php?id=18" target="_blank">[img]"images/partners/banner_mijo.jpg"></a[/img]

Lijkt mij helemaal te kloppen, maar.. op de pagina waar die code staat (http://www.pcwereld.info/links.php (helemaal onderaan bij 'Bannertjes') zie ik het plaatje gewoon helemaal NIET.

Heb cache, geschiedenis internet bestanden alles gewist. IE opnieuw geïnstalleerd, maar nog steeds nix.. :( Zelfde probleem met FireFox. Ík snap er nix van, misschien iemand hier de oplossing?

Bedankt!

Groet,
Dark Ghost

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:21

André

Analytics dude

Doet het hier prima :?

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 23:05

pasta

Ondertitel

Hier zowel met FireFox 1.0 als IE6 op WinXP Service Pack 2 zie ik de het logootje staan, helemaal rechts van de andere logo's. :)

Signature

Verwijderd

Topicstarter
Ja, dat snap ik. Maar dat weet ik dus ook, alle 6 miljard mensen op deze aardkloot met en browser zien het plaatje, behalve ik.. Daarom zoek ik dus de oplossing? :P

Vind het dus erg irritant, nu kan ik niet goed bijhouden welke links er wel en niet op mijn EIGEN website staan.. 8)7

;(

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2004 22:08 ]

• André

André

Analytics dude

En als je in FF met je rechtermuisknop de properties opvraagt, wat geeft hij dan? En als je op view image klikt en daarna op back?

• Eichii
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 04-09-2017
En misschien toch koppig de knoppencombinatie CTRL+F5 uitproberen?

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie helemaal geen image oid? Ik zie het alleen in de bron staan..

Verwijderd

Topicstarter
En misschien toch koppig de knoppencombinatie CTRL+F5 uitproberen?
Talloze keren gedaan..

• André

André

Analytics dude

Verwijderd schreef op 08 november 2004 @ 22:16:
Ik zie helemaal geen image oid? Ik zie het alleen in de bron staan..
Je ziet toch wel de placeholder staan?

Verwijderd

Topicstarter
Helemaal NIX, alleen in de bron..

Verwijderd

Topicstarter
Voor de mensen die me niet geloven:

http://files.pcwereld.info/vaagheid.JPG

(let goed op de circels)

• MoiZie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:36
Heb je toevallig je firewall aanstaan, toen ik bij mij zonealarm security suite uitzette kon ik de plaatjes wel zien. Vervolgens weer aan en ik zag niets meer :). (goed dat ligt aan mijn eigen instellingen, maar misschien bij TS ook)

edit: hmm ik zag nu pas de laatste nieuwe post, de plaatjes zijn wel gewoon zichtbaar. :X foutje :) Dan weet ik niet waar het aan zou kunnen liggen. :?

[ Voor 26% gewijzigd door MoiZie op 08-11-2004 22:26 ]

Verwijderd

Topicstarter
Heee! Dankjewel! Ik zette Norton Personal Firewall uit, en ik zag het plaatje weer.. Alleen nou is de vraag, als ik m'n firewall weer aanzet, zie ik hem niet. Is het mogelijk om een plaatje te allowen?

Het gaat bij mij ook écht alleen maar om dat éne plaatje. :Z

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2004 22:26 ]

• MoiZie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:36
Toevallig kwam ik er tijdens het aanzetten van de vuurmuur achter dat ik de ad blocking iets lager moest zetten, het doorlinken van plaatjes e.d. van "andere" sites. Als ik die lager zet kan ik alles normaal zien (nu met vuurmuur aan dus ook jouw plaatje). Ik ken Norton niet echt, maar er zal vast wel een optie inzitten die hetzelfde doet?

edit: oftewel banners toestaan :)

[ Voor 9% gewijzigd door MoiZie op 08-11-2004 22:31 ]

• André

André

Analytics dude

Maak je plaatje 1 pixel breder en je bent er ook vanaf waarschijnlijk, dan heb je geen officieel bannerformaat meer.

Verwijderd

Topicstarter
De status van de firewall staat normaal op 'medium', op 'low' zie ik het plaatje nog steeds niet.

Maar ik snap niet precies wat jij bedoelt?

Verwijderd

Topicstarter
LOL ben weer lekker bezig. Heb ad-block uitgezet, hij dacht dat het bannertje een 'ad' was. :)

Bedankt mensen! het is opgelost!

• André

André

Analytics dude

Verwijderd schreef op 08 november 2004 @ 22:33:
De status van de firewall staat normaal op 'medium', op 'low' zie ik het plaatje nog steeds niet.

Maar ik snap niet precies wat jij bedoelt?
De Norton Firewall blokkeerd banners, en door het plaatje een ander formaat te geven ziet hij dit niet meer als een banner.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, maar het is nu dus opgelost. :) Hij blokte eerst alle ads, nu zie ik ook wat meer ads, en is het internet niet zo leeg.. :P
Pagina: 1