Toon posts:

USB 2.0 PCI card verbrand....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
OMFG, beetje vaag hoor, maar hier is een pci usb kaartje doorgefikt, nu is mijn vraag, hoe heeft dit ooit kunnen gebeuren, en wat kan ik met de garantie nog regelen, hij is net meer dan een half jaar oud. Het merk en type heb ik momenteel niet, want ik ben niet thuis....

foto's:

http://home.zonnet.nl/fam_vanden_braak/1107_211210.jpg voorkant (niets te zien)
http://home.zonnet.nl/fam_vanden_braak/1107_211159.jpg bovenkant
http://home.zonnet.nl/fam_vanden_braak/1107_211207.jpg onderkant

sorry voor de vage foto's maar ik heb niets beters om ze mee te nemen ;)

Verwijderd

Lijkt me toch wel dat je garantie krijgt, je hebt er zelf niks aan gedaan, productie foutje ofzo ;) :P

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-02 12:54

Mentalist

[avdD]

Dat krijg je als je teveel warez op je externe harddisk zet :+

Serieus, productiefoutje ja. Of er is een metalen voorwerp/ongeisoleerde draad tegenaan gekomen terwijl het systeem draaide, waardoor kortsluiting is ontstaan. Als je waterkoeling hebt kan het dat die is gaan lekken. Daarbuiten vrijwel zeker een productiefout : gewoon garantie claimen. Ik betwijfel dat je er zelfs iets aan had kunnen doen ;)

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Verwijderd

Topicstarter
wel een zeer gevaarlijk productiefoutje dan, voor het zelfde geldt was ik niet thuis geweest... zal ik de fabrikant trouwens op de hoogte brengen? of doet de winkel dat voor mij?

Verwijderd

PCB brand over het algemeen niet zo heel goed en zal uit zichzelf doven, kleine kans dat je PC je huis in de fik zet.

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-02 12:54

Mentalist

[avdD]

Verwijderd schreef op 09 november 2004 @ 11:20:
wel een zeer gevaarlijk productiefoutje dan, voor het zelfde geldt was ik niet thuis geweest... zal ik de fabrikant trouwens op de hoogte brengen? of doet de winkel dat voor mij?
De winkel stuurt het ding waarschijnlijk alleen naar de leverancier en krijgt daar garantie van. Je zou een mailtje naar de fabrikant kunnen sturen.

Maar je huis zal er niet snel door afbranden hoor. Zoals Whoppa al zei, PCB wil niet zo geweldig branden, en daarbij zit je computer nog in een kast die meestal van metaal is. Het ergste wat er waarschijnlijk had kunnen gebeuren was dat het alle onderdelen in je kast om zeep had geholpen, maar echt verder kon het waarschijnlijk toch niet komen.

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Verwijderd

Topicstarter
héél erg bedankt jongens,

De videokaart is ook overleden door dit verschijnsel, maar die had ik nog een oude liggen... (overigens beter dan die er in zat ;))

iemand een tip om die vervelende geur uit huis te krijgen?
het blijft echt heeeeel erg hangen

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:36

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Zet ramen en deuren open, als dat te koud is koop je luchtverfrissers. :P

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

Pagina: 1