[VPN pocket pc] verbinding valt weg

Pagina: 1
Acties:

• Harrie_
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Harrie_

⠀                  🔴 🔴 🔴 🔴 🔴

Topicstarter
Heb een pocket pc met windows mobile 2004 en een wifi kaartje.
Het inloggen op het draadloze netwerk gaat perfect en een vpn verbinding opstarten ook. Zodra ik echter iets van netwerktraffic heb vliegt de vpn eruit.
Ik moet een vpn verbinding hebben om op het netwerk van de universiteit te kunnen komen, en dit lukt dus niet.
Heeft iemand een idee hoe ik kan zorgen dat de vpn wel open blijft staan, of eventueel een ander idee om een vpn verbinding te laten werken met pocket pc 2004? Tnx

Hoeder van het Noord-Meierijse dialect

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
tja hoe heb je de boel geconfigged :?

ik heb ook zon ding met vpn op mijn ipaq5450 en dat werkt prima, je moet alleen even op de juiste plek de vinkjes zetten (en het destination ip waar naartoe je wilt even in de 'exeption list' gooien

maw: hoe heb je de boel nu geconfigged :? ik kan wel een heel verhaal houden maar als je dat al hebt gedaan is het zonde van mijn tijd

A wise man's life is based around fuck you

• Harrie_
  • Niet online

Harrie_

Topicstarter
Ik heb de standaard instellingen laten staan, anders werkte het niet. Dus iets van compressie en die er onder staat. Bij adres heb ik gewoon het ip ingevuld en naam eigen naam vd vpn. Verder heb ik niks gedaan. Hij krijgt ook wel gewoon vpn verbinding, maar bij traffic gaat ie eruit.

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
McLatey schreef op 08 november 2004 @ 22:03:
Ik heb de standaard instellingen laten staan, anders werkte het niet. Dus iets van compressie en die er onder staat. Bij adres heb ik gewoon het ip ingevuld en naam eigen naam vd vpn. Verder heb ik niks gedaan. Hij krijgt ook wel gewoon vpn verbinding, maar bij traffic gaat ie eruit.
like said, exclusion list invullen

als je dus terminalserver gebruik op 172.16.10.123 dan vul je dat ip adres in als exclusion, en je moet aangeven dat progjes die het 'work' network nodig hebben automatisch de vpn dialen..

dan werkt het namelijk prima

overigens zijn er op google.com prima howto's te vinden mbt dit probleem

A wise man's life is based around fuck you

• Harrie_
  • Niet online

Harrie_

Topicstarter
Ook al stel ik exclusions in en alle andere instellingen,
de vpn gaat bij traffic eruit. Heb exclusions ingevuld, gewone verbinding weggehaald en met work laten verbinden. Enzovoort

• Harrie_
  • Niet online

Harrie_

Topicstarter
Heb nu bij exclusions *.* ingevuld, nu werkt het wel.
Zodra ik echter mail ga kijken of msn opstart ketst ie toch weer die vpn eraf.
Is dit te verhelpen?

Pagina: 1