Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Not-branded nieuwe phone en abonnement met gprs, hoe en wat?

Pagina: 1
Acties:

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:06

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Topicstarter
Met het risico een mod op m'n nek te krijgen wil ik graag de ervaringen in één topic op een rijtje zetten i.p.v. her en der versnipperd over vele topics.
Met een search naar 'not branded' en 'branded' kwam ik steeds uit op 10-tallen topics van tig pagina's met hier en daar wat info, je kunt rustig een week lang elke avond gaan graven naar goede tips :O

Daarom start ik een topic voor een verzameling van ervaringen, (gouden) tips en acties die regelmatig voorbij komen ;)

Voor mij persoonlijk gaat het om het volgende:

Hoe kun je het voordeligst een 'duur' toestel bemachtigen zoals bijv. de SE K700i, P910, smartphones en andere merken in die klasse waarmee je kunt wappen, mms-en en internetten, ook met een laptop via BT of IR natuurlijk.
Met voordelig bedoel ik lage maandlasten en voordelig gprs, met of zonder geintjes zoals met een laptop internetten via een wap-portal.

Zoals ik het nu zelf zie kun je het beste een abonnement met cashback nemen en met de cashback opbrengst een simlock vrije phone kopen.
Voordeel is dat je alles met de phone kunt doen wat je wilt en dat de provider de phone niet van zijn speciale menu's en logo's heeft voorzien.
Bovendien scoor je dan een voorraad belminuten en evt. data access.

Is dit inderdaad de voordeligste methode, of kun je toch beter bijv. een Orange abonnement (ik noem maar wat) met phone erbij afsluiten :?
Ik ga er even vanuit dat je nog geen abonnement en misschien een oude prepaid phone hebt op dit moment.
Andere situaties zoals verlengen van een abonnement of overstappen op een andere zijn ook interessant :)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Explorer V3 200l coil. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW met standaard radiatoren

• Mediax
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-11 19:50
Hehe cool dat er nou zo'n topic over is. Vandaag een nieuwe abo afgesloten: Vodafone 150 cashback actie, waardoor ik eigenlijk maar 40 cent per maand betaal. (http://www.belzaak.nl). Ik krijg 277 euro terug, en daar kan ik precies een telefoon van kopen. Dus die heb ik ook gelijk besteld: de Motorola e398 voor 280 euro bij http://www.expansys.nl . Dit was voor mij een zeer aantrekkelijke actie dus :). Precies op het goede moment! :7

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Topicstarter
Da's wel een mooie deal zeg :)
Je moet wel 10 weken wachten op je cashback, maar ik vind het best veel voor een 1-jarig abonnement (ik ben nog niets gewend) ;)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Explorer V3 200l coil. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW met standaard radiatoren

• _Mystikal_
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:40

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

je kunt ook een abo bij telfort afsluiten :)

SEK700i + telfort 200 24 mnd -> gratis (ook de nokia 6230 en de SES700i, en de SEP910i)

allemaal op de telfort website :P

je betaalt dan maar 1.50 per mb gprs verkeer :Y)

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Topicstarter
Voor de P910 moet je nog flink bijbetalen bij Telfort, is dus niet de eerste optie.
De K700i is al leuk bij een 2 jarig 150 abonnement, maar ja, 2 jaar Telfort?
Dan nog liever een los toestel kopen voor zo'n €300 en een cashback aktie bij belzaak.nl, Telfort 200 (1 jaar) levert daar €195 op ;)
Bij 2 jaar krijg je zelfs €435, zodat je geld over houdt en 2 jaar kunt bellen.
De eerste 5 maanden betaal je met de cashback (die je pas na 10 weken ontvangt ...).

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:33
Het voordeligste is een abo af te sluiten met een toestel erbij. Kijk maar bij online winkels. De cashback is altijd lager dan de korting die je op een telefoon krijgt als je een combinatie neemt. Ze verdienen niet 2x 30 euro op je (los toestel los abo) maar 1x 50 euro (toestel+abo). Een combinatie is niet altijd gesimlocked. Vaker niet dan wel eigenlijk. Als er een simlock op zit, dan wordt het altijd aangegeven.

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-11 15:59

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Topicstarter
Bij Startelecom is de K700i €61 bij 1-jarig Telfort 200 à €25 p.m.
Da's goed te doen :)

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Topicstarter
Nog ff verder met mijn topicje ;)
Ik heb inmiddels via Tele2 een T630 die uiteindelijk 12x€10 kost plus verzendkosten en een maand opzegtermijn.
Gratis bellen kan 's avonds en in het weekend, ook naar vaste nummers _/-\o_
Omdat ik ook een internetverbinding wil met de T630 heb ik m'n Vodafone prepaid weer eens opgewaardeerd en hij is meteen geschikt voor gprs, activeren is niet eens nodig :Y)
De T630 is dus niet gelocked, ik mis eigenlijk alleen de My friends link nog, chatten zit ook elders in de menu's verstopt.
Nu alleen nog kijken hoe ik met m'n laptop gebruik kan maken van de gprs verbinding, via BT lijkt niet te lukken :'(

Pagina: 1