Toon posts:

Comp slaat vast met media player ?

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mijn comp draait op XP SP2 (eng) en media player 10 (heb 9 ook al geprobeerd)
Maar telkens als mijn comp een tijdje aan staat uur of 3a4 of langer, als ik dan een filmbestand wil afspelen slaat HEEL mijn comp vast en wil niet eens meer opnieuw starten. (moet hem dan met de knop uitzetten).
Als hij dan weer opnieuw is gestart kan ik weer wel films bekijken ????
Een mp3 in mediaplayer is helemaal geen probleem om af te spelen (ook niet na langere tijd)
Wat kan dit zijn ???
Help me aub

Ik heb btw :
p4 3.0ghz
Asus p5ad2 (mobo)
Asus x600 XT (VGA)
2x512 ddr2

Ik hoop dat iemand me kan helpen _/-\o_

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Heb je het alleen met mediaplayer... Wat gebeurt er als je een film bekijkt met een ander pakket?

Aangezien je XP hebt, krijg je nog specifieke foutmeldingen in je Eventviewer?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
zal eens kijken wat hij doet met een andere player.
maar ik kwam net bij mijn comp ik druk mijn scherm aan en ik heb blauw beeld !!!
en de comp doet niks meer, terwijl ik niet veranderd heb kwa software. ???

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Gokje; oververhitting. Maar zonder te weten welke BSOD kunnen we niet echt helpen ;) Zie ook Elke keer vastlopen ??? en het slotbericht van mijn collega: veel specs geven is handig maar zegt niet altijd alles. Omdat het duidelijk verder gaat dan enkel de mediaplayer, sluit ik het topic hier in SA: het is niet iets dat in SA past.

Check de FAQ van Windows Operating Systems even, die bevat een uitgebreide BSOD (blauw scherm) guide die je wellicht verder kan helpen. Idem de FAQ van Processors, Mobo's & Geheugen.

Check vervolgens aan de hand van de FAQ's welke BSOD je krijgt en wat deze betekent, check relevante drivers, check voltages en vooral hitteproblemen en je komt er waarschijnlijk. Zo niet: open gerust een topic in WOS of PMG, afhankelijk van waar het fout gaat maar op basis van deze info durf ik dat niet te zeggen.

Ik denk dat die FAQ's alles al omvatten, zo niet zou ik eerst ook even de tips bekijken die mijn collega eerder gaf. Als het niet lukt; open dus gerust een nieuw topic met meer relevante info :)

Succes en misschien tot zo :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.