Toon posts:

Welke 17" laptop?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet z.s.m. zakelijk een laptop aanschaffen.
Ik wil een zo'n groot mogelijk scherm omdat ik werk met dreamweaver, photoshop etc. In eerste instantie wilde ik perse een 4:3 beeldscherm maar inmiddels kijk ik naar een 17" breedbeeld. Het budget is max. € 1.785,- incl BTW.

Nu had ik eigenlijk mijn keuze al gemaakt n.l. de Acer Aspire 1802WMSi. Ondanks een trage HD (4200rpm) bied deze de meeste mogelijkheden. Maarrrr, nu las ik dat deze Acer's een fout in het ontwerp hebben!
Er is slechts 1 IDE kanaal beschikbaar waardoor de ATA-100 HD op de snelheid van de DVD-RW draaid: ATA-33 :(
Ik kon het niet geloven en heb vanmiddag gekeken in een winkel waar het model voorradig was. De verkoper lachte me bijna uit, zoiets kon bij dit "topmodel" niet..... hij stond een beetje raar te kijken toen bleek dat het wel het geval was...

Dus nu kan ik van voor af aan beginnen.
Wensen:
Eigenlijk gewoon alles wat de 1802 heeft en dan liefst met een wat snellere HD...
Heel veel keus is er dan niet volgens mij.

De HP zd7350EA is een optie. Deze heeft geen bluetooth maar kan er misschien wel mee uitgebreid woorden (?).

Een Toshiba P30 109 heeft bijvoorbeeld geen numeriek toetsenbord wat ik wel belangrijk vind. Ik wil die er niet "los" aanmaken...

De Dell 9200 heeft dat ook niet en is nog niet leverbaar. De verwachte datum (december) duurt te lang omdat ik deze week moet bestellen.

Wie heeft een goed advies?!?

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
In de zd7350EA zit gewoon een Cardbus slot. Deze zijn backwards compatible met PCMCIA, waardoor je in feite bijna elke notebook-kaart kan gebruiken hierin. Nu zijn er een aantal Bluetooth adapters op dit moment in de pricewatch te vinden, met een PCMCIA aansluiting. Hierdoor kan je dus inderdaad nog de zd7350EA uitbreiden met BlueTooth. :)

Verwijderd

Topicstarter
Is de HP zd7350EA kwalitatief goed?