Vervanging voor Cleansweep?

Pagina: 1
Acties:

• Fox da Vis
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-08-2025
hey,

ik had vroeger (op win98 pc) Cleansweep. Je zette dat programma aan vlak voor je een programma installeerde of wijzigingen aanbracht, en dan kon je achteraf gemakkelijk zien wat er juist veranderd was. Nadat je een programma had verwijderd waren de overgebleven resten gemakkelijk te verwijderen.
Bestaat er nu nog zoiets? Heb Norton GoBack gevonden, maar daar zijn de meningen precies niet echt positief over...

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:15

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Van CleanSweap waren de meningen ook nooit echt positief, kheb ook niet echt het idee dat dat tegenwoordig nog echt nodig is. Uninstall-programmaatjes zijn tegenwoordig een stuk beter voorzien dan 5 jaar geleden in ieder geval. :)

Tesla Model Y RWD (2024) ▪︎ Daikin Altherma 3 6kW (300L SWW) ▪︎ 20x AIKO NeoStar 2S+ 465Wp ▪︎ Sigenergy SigenStor EC 10+10 (12kW + Gateway HomePro TP)

• Frigolamptje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-08 09:36
"your uninstaller" :Y)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Op zich is er nog wel wat informatie over te vinden op GoT; zie bijvoorbeeld Disk / register snapshot software en GoTwiki - Wat voert een applicatie allemaal uit op mijn systeem :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Cleansweep is een onderdeel van het tegenwoordige Symantec Norton System Works :)

Misschien anders Add/Remove 4Good ?

Met [google=uninstalled program cleanup] had je dit ook wel kunnen viden :) er zijn veel van dat soort tooltjes :)

offtopic:
hmmm heb ik er 9 minuten over gedaan om deze reply te tikken :X

[ Voor 13% gewijzigd door sanfranjake op 08-11-2004 21:06 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters