makkelijk combat air spel voor beginner?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
Ik ben een beginner op het gebied van vliegspellen. Ik heb een microsoft sidewinder joystick gekocht jaren geleden, maar het enige spel dat ik een beetje redelijk kon was combat flight simulator van microsoft en nog een oud spel waar ik de naam van kwijt ben.

Ik ben nu op zoek naar een moderne combat sim (bv ww2) die makkelijk te leren is. Ik heb geen zin om een heel boek door te lezen (geen tijd voor) voordat ik het spel begrijp. Graag wat suggesties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:59

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Ik heb wel eens Crimson Skies gespeeld, het is al een tijd geleden, maar dat was volgens mij ook goed te doen.

IL-2 heb ik ook, dat is natuurlijk wel moeilijker om alles onder de knie te krijgen, maar ze hebben ook een Training Mode. 6€ bij de Makro/blokker/grabbelton.

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10 09:31
Mja gewoon IL-2 en dan alles op easy zetten, erg smakelijk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IL2 Sturmovik topic:
Het grote IL2 Sturmovik topic (+Forgotten Battles)

Pacific Fighters:
Pacific Fighters (PC)

Flight Lock-On: Modern Air Combat:
Lock-On: Modern Air Combat deel 2

Hoop dat dit helpt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k heb zelf hier een Logitech Wingman Extreme Digital en het spel wat ik er mee speel heet "Airfix Dogfighter". Das een spel met modelvliegtuigjes, heel leuk spel om met joystick te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
vroeger speelde ik silent thunder (als ik het goed heb) die was wel lachen. Ik heb 2 missies gehaald maar de echte missies lukte me nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EVILSalami
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-10 09:10

EVILSalami

Wat kijk je nou?

Ik heb ooit toen ik Crimson Skies online speelde begrepen dat iedereen die toen online was met een joystick of joypad speelde. Toen ik zei dat ik met keyboard speelde werd ik uitgelachen. Oftewel, zo'n soort spel kan je eigelijk alleen maar goed met zo'n ding kunnen spelen en niet met een toetsenbord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TS geeft toch ook aan dat hij een joystick heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Verwijderd schreef op 08 november 2004 @ 21:35:
k heb zelf hier een Logitech Wingman Extreme Digital en het spel wat ik er mee speel heet "Airfix Dogfighter". Das een spel met modelvliegtuigjes, heel leuk spel om met joystick te spelen :)
:Y) ik agree met jouw :P

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oei! vroeger speelde ik Flying Heroes
Kent iemand nog dit spel?
Screentje: http://www.gamingbliss.com/games/2000/flyingheroes.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit ken ik inderdaad nog! Zelf nie tgespeeld maar wle veel goede dngen over gehoord.

Dat is toch dat je verschillende soorten voertuigen kan kiezen met elk verschillende eigenschappen en wapens (zeppelins, vliegtuigen)

Scheen enorm leuk te zijn jah :)

Als je een vliegspel serieus als in een sim zoeket is misschien flight simulator wel wat voor jou :)

IL2 is gewoon een zeer goede flightgame die niet echt al te moeilijk is. Het begin is helaas wel enorm pittig, dus je moet wel even doorzetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EVILSalami schreef op 09 november 2004 @ 19:35:
Ik heb ooit toen ik Crimson Skies online speelde begrepen dat iedereen die toen online was met een joystick of joypad speelde. Toen ik zei dat ik met keyboard speelde werd ik uitgelachen. Oftewel, zo'n soort spel kan je eigelijk alleen maar goed met zo'n ding kunnen spelen en niet met een toetsenbord...
Ik heb dat spel zovaak met een tobo gespeelt. Niks mis mee maar dat komt ook omdat crimson skies heel erg arcade is. Eigelijk een soort nfs alleen kan je ook omhoog en omlaag.

• EVILSalami
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-10 09:10

EVILSalami

Wat kijk je nou?

Ik werd dik ingemaakt door die lui online. Tegen CPU was het een eitje. Maar toen ik vroeg waarom ik geen kans maakte op zone.com zijden ze dat een joypad een must was, vandaar dat ik het zei... Maar de TS heeft er idd een dus np..
Pagina: 1