mijn xp pro sp2 draaide al een tijdje vlekkenloos...
ik had in de meuktracker gezien over Free Launch bar, mwa ik lees het artikel en zag dat het een verkleinde versie is, ik kijken naar de full version, mwa een trial van 30 dagen, eens even kijken! ik geinstalleerd, geupdate en plugins erbij, en toen maar eens rebooten.
toen begon windows in 1x over dat ik moet registeren
nouja, ik true launch bar eraf gepleurd, windows gereboot, en krijg dan na het inloggen *wat ik automatisch doe naar de account steven....* gelijk blauw scherm met de melding:
"the windows logon process system process terminated unexpectedly with a status of 0xc0000096"
en dan kan je alleen rebooten.... ik naar safemode, zelfde! ik naar safemode met prompt, zelfde... naar last known good config, zelfde!
specs:
win xp pro sp2 up2date
athlon 2600+ non overclocked
Abit nf7-sl v2
512mb pc3200 twinMOS ram
dualboot met fedora core 2, die doet het nog prima!
geprobeerd:
alle soorten windows opstarten modes
google
got search
vanaf de windows cd repairen
ik had in de meuktracker gezien over Free Launch bar, mwa ik lees het artikel en zag dat het een verkleinde versie is, ik kijken naar de full version, mwa een trial van 30 dagen, eens even kijken! ik geinstalleerd, geupdate en plugins erbij, en toen maar eens rebooten.
toen begon windows in 1x over dat ik moet registeren
"the windows logon process system process terminated unexpectedly with a status of 0xc0000096"
en dan kan je alleen rebooten.... ik naar safemode, zelfde! ik naar safemode met prompt, zelfde... naar last known good config, zelfde!
specs:
win xp pro sp2 up2date
athlon 2600+ non overclocked
Abit nf7-sl v2
512mb pc3200 twinMOS ram
dualboot met fedora core 2, die doet het nog prima!
geprobeerd:
alle soorten windows opstarten modes
got search
vanaf de windows cd repairen
Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB