Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

lcd scherm Sharp LQ61D133 aansluiten op pc.. hoe?

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• blaatschaaap
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-11 23:04
hoi ik heb hier dus een Sharp lcd schermpje liggen (zoals genoemt in de topic naam) en ik wil deze graag aansluiten op mijn pc :) ik heb alleen geen flauw idee hoe dat moet met dit schermpje :P de controller zit er nog aan (iig dat denk ik want er hangt een printplaatje aan :P) dit is de eerste keer dat ik met een lcd scherm werk dus ik zal wel dom overkomen :P
foto's :
http://members.chello.nl/gw.vanhuffelen/lcd1.jpg
http://members.chello.nl/gw.vanhuffelen/lcd2.jpg

heeft er iemand hier toevalig enige info over hoe je dit moet aansluiten op de pc?

bedankt.

blaap

• Fox2
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-06 19:47

Fox2

Spanning!

Dat loshangende printje is niet de controller, maar de inverter (maakt hoogspanning voor backlight). (Maar op foto 2 is te zien dat ook op het paneel zelf een stel IC's zit, dat zal idd de controller zijn.)

• Mr GAmba
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-05-2021

Mr GAmba

Ondertitel unavailable

Het printje dat eraan hangt is de voeding voor je ccfl, die in je schermpje zit, dus geen controller srry,...

Maar als je hier Klikt heb je al een beginnetje, als je dan t serie nummer invult, krijg je misschien een pdf'je waar je aansluit gegevens instaan. Heb je die kan je misschien verder vragen.

Signature unavailable

• blaatschaaap
oke bedankt voor de hulp :)

blaap

• Aapje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:57

Aapje

Opel-beun
Zoek effe op het LCD projectje van Sprite_TM :)
Die heeft het voor elkaar gekregen om een anoloog LCD van een laptop op 8bits kleuren te laten draaien :)
(Als je een digitaal scherm hebt heb je pech want die kan je niet echt aansturen met een vesa connector ;p)

Edit: Btw blaatschaap hang je vaak op Quakenet.org rond? :p ik had blaatschaap nmlk een jaar geleden bedacht ;x

[ Voor 18% gewijzigd door Aapje op 08-11-2004 20:48 ]

• blaatschaaap
ff zoeken dan :)

en nee ik zit nooit onder de naam blaatschaap op quakenet :P ik had wel een character op diablo2 lod die NM-blaatschaap heette :)

blaap

Pagina: 1